26/05/2026 - 27/05/2026 MI PRODEJ HODNOTY Zákazníci kupují řešení, produkty i služby proto, že jim přináší určitou hodnotu. Úkolem obchodníka je zjistit, co má pro něj Více
25/03/2026 - 26/03/2026 KONKURENČNÍ PRODEJ Při prodeji firmám (B2B) se obchodníci poměrně často dostávají do situace, kdy se u potenciálních i stávajících zákazníků opakovaně setkávají Více
MI PRODEJ NA DÁLKU Nové technologie zásadním způsobem rozšířily možnosti kontaktů se zákazníkem a zvýšily význam prodeje na dálku (remote selling) při prodeji firmám. Více
PROFESIONÁLNÍ ZÁKAZNICKÉ SLUŽBY Pracovníci zákaznických služeb a podpory prodeje mají důležitou roli při rozvoji loajality zákazníků a mohou podstatně ovlivnit úroveň interní spolupráce. Více
23/04/2026 - 24/04/2026 ASERTIVNÍ PRODEJ Pro úspěšné a efektivní prodejní jednání jsou důležité dvě klíčové dovednosti: s využitím empatie porozumět očekáváním, postojům i potřebám zákazníka Více
04/03/2026 - 05/03/2026 PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI Schopnost úspěšně prezentovat nabídku, výsledky projektu, návrh plánu nebo „jen“ úspěšně vystoupit s příspěvkem na poradě často rozhoduje o zahájení spolupráce s Více
18/03/2026 - 19/03/2026 POKROČILÉ PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI Prezentace jsou nedílnou součástí řady prodejních jednání, týmových porad nebo firemních konferencí. Ovšem připravit opravdu poutavou prezentaci, která splní svůj Více
24/03/2026 STORYTELLING PŘI PRODEJI Přesvědčit druhou stranu o vlastním názoru nebo navrhovaném řešení je v dnešní době velmi důležitá dovednost. Nejtypičtější to je při prodejním Více
28/05/2026 - 29/05/2026 KONZULTATIVNÍ PRODEJ V řadě případů požaduje zákazník řešení, které mu sice může poskytnout více dodavatelů, ale nepřinese mu očekávaný výsledek. Obchodník musí v Více