
MI PRODEJ HODNOTY
Zákazníci kupují řešení, produkty i služby proto, že jim přináší určitou hodnotu. Úkolem obchodníka je zjistit, co má pro něj
Zákazníci kupují řešení, produkty i služby proto, že jim přináší určitou hodnotu. Úkolem obchodníka je zjistit, co má pro něj
Při prodeji firmám (B2B) se obchodníci poměrně často dostávají do situace, kdy se u potenciálních i stávajících zákazníků opakovaně setkávají
Nové technologie zásadním způsobem rozšířily možnosti kontaktů se zákazníkem a zvýšily význam prodeje na dálku (remote selling) při prodeji firmám.
Pracovníci zákaznických služeb a podpory prodeje mají důležitou roli při rozvoji loajality zákazníků a mohou podstatně ovlivnit úroveň interní spolupráce.
Pro úspěšné a efektivní prodejní jednání jsou důležité dvě klíčové dovednosti: s využitím empatie porozumět očekáváním, postojům i potřebám zákazníka
Schopnost úspěšně prezentovat nabídku, výsledky projektu, návrh plánu nebo „jen“ úspěšně vystoupit s příspěvkem na poradě často rozhoduje o zahájení spolupráce s
Prezentace jsou nedílnou součástí řady prodejních jednání, týmových porad nebo firemních konferencí. Ovšem připravit opravdu poutavou prezentaci, která splní svůj
Přesvědčit druhou stranu o vlastním názoru nebo navrhovaném řešení je v dnešní době velmi důležitá dovednost. Nejtypičtější to je při prodejním
V řadě případů požaduje zákazník řešení, které mu sice může poskytnout více dodavatelů, ale nepřinese mu očekávaný výsledek. Obchodník musí v