KONKURENČNÍ PRODEJ Při prodeji firmám (B2B) se obchodníci poměrně často dostávají do situace, kdy se u potenciálních i stávajících zákazníků opakovaně setkávají Více
MI PRODEJ NA DÁLKU Nové technologie zásadním způsobem rozšířily možnosti kontaktů se zákazníkem a zvýšily význam prodeje na dálku (remote selling) při prodeji firmám. Více
PROFESIONÁLNÍ ZÁKAZNICKÉ SLUŽBY Pracovníci zákaznických služeb a podpory prodeje mají důležitou roli při rozvoji loajality zákazníků a mohou podstatně ovlivnit úroveň interní spolupráce. Více
22/04/2024 - 23/04/2024 ASERTIVNÍ PRODEJ Pro úspěšné a efektivní prodejní jednání jsou důležité dvě klíčové dovednosti: s využitím empatie porozumět očekáváním, postojům i potřebám zákazníka Více
PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI Schopnost úspěšně prezentovat nabídku, výsledky projektu, návrh plánu nebo „jen“ úspěšně vystoupit s příspěvkem na poradě často rozhoduje o zahájení spolupráce s Více
12/06/2024 - 13/06/2024 POKROČILÉ PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI Prezentace jsou nedílnou součástí řady prodejních jednání, týmových porad nebo firemních konferencí. Ovšem připravit opravdu poutavou prezentaci, která splní svůj Více
STORYTELLING PŘI PRODEJI Přesvědčit druhou stranu o vlastním názoru nebo navrhovaném řešení je v dnešní době velmi důležitá dovednost. Nejtypičtější to je při prodejním Více
KONZULTATIVNÍ PRODEJ V řadě případů požaduje zákazník řešení, které mu sice může poskytnout více dodavatelů, ale nepřinese mu očekávaný výsledek. Obchodník musí v Více
ŘÍZENÍ ZMĚNY Schopnost rychle a úspěšně realizovat změny je pro obchodní organizace jednou z klíčových konkurenčních výhod. Naopak, firmy a manažeři, kteří mají Více