KONZULTATIVNÍ PRODEJ

Informace o programu

Jak se odlišit a prodat zákazníkovi nejvhodnější řešení

V řadě případů požaduje zákazník řešení, které mu sice může poskytnout více dodavatelů, ale nepřinese mu očekávaný výsledek. Obchodník musí v takovém případě umět „jít do rizika“, odlišit vlastní návrh od konkurenčních a přesvědčit zákazníka o tom, že je pro něho nejvhodnější.
Účast na programu pomůže obchodníkům a manažerům určit prodejní situaci vhodnou pro konzultativní prodejní postup a zlepší jejich schopnosti potřebné pro jeho úspěšné používání.

Účastníci

  • Obchodníci, prodejci, konzultanti
  • Key account manažeři, account manažeři
  • Vedoucí prodejních týmů
  • Další pracovníci, kteří se podílejí na prodeji řešení zákazníkům

Obsah

  • Určení prodejní situace vhodné pro konzultativní přístup
  • Konzultativní prodejní postup 5D
  • Jak získat potřebnou důvěru a pozici
  • Zjištění cílů, ambicí a priorit zákazníka
  • Identifikace skutečných překážek a dalších aspektů, které nebere zákazník při hledání řešení v potaz
  • Formulace hodnoty nabízeného řešení pro zákazníka
  • Vytvoření a představení jedinečného řešení zákazníkovi
  • Jak podpořit rozhodnutí zákazníka

Forma

  • Individuální příprava s využitím e-modulů
  • Účast na 2denním tréninku:
    • stručný výklad a diskuze
    • tréninkové situace v různých fázích konzultativního prodejního postupu
  • Další rozvoj prostřednictvím e-modulů
  • Realizace akčního plánu
  • Možnost implementační podpory
Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Nezávazná rezervace