ACCOUNT MANAGEMENT

Kromě vynikajících prodejních schopností vyžaduje úspěšné řízení vztahů s klíčovými zákazníky i velmi dobrou organizaci, efektivní systém a jasně strukturované a v každodenní praxi používané procesy.

Náš komplexní a vysoce účinný model vytvořený společně s univerzitou St. Galen ve Švýcarsku je určen pro řízení vztahů se strategicky významnými firemními zákazníky jak na lokální, tak i mezinárodní a globální úrovni, pro malé, středně velké i velké organizace.

Manažery prodeje a account manažery podporujeme především v těchto oblastech:
  • audity a analýzy systému ACM
  • implementace systému řízení vztahů s klíčovými zákazníky
  • výběr a kategorizace strategicky významných a klíčových zákazníků
  • výběr a tvorba odpovídajících cílů a ukazatelů v oblasti KAM
  • tvorba růstově orientovaných zákaznických plánů
  • systematický sběr a aktualizace informací o klíčových zákaznících
  • řízení zákaznických týmů
  • prodejní procesy a postupy při práci s klíčovými zákazníky
  • vyjednávaní s klíčovými zákazníky
  • týmový rozvoj manažerů pro klíčové zákazníky na míru
  • koučování manažerů pro klíčové zákazníky
  • individuální rozvoj account manažerů formou účasti na programu Account Management a dalších programech Mercuri International Business School

Chcete se dozvědět více, jak úspěšně řídit vztahy s klíčovými zákazníky?

KONTAKTUJTE NÁS
Email: mercuri@mercuri.cz
Telefon: +420 284 688 651