Informace o programu
Prezentace jsou nedílnou součástí řady prodejních jednání, týmových porad nebo firemních konferencí. Ovšem připravit opravdu poutavou prezentaci, která splní svůj cíl a posluchače skutečně ovlivní, vyžaduje mimo jiné schopnost prezentaci dobře strukturovat, zajímavým způsobem „zabalit“
a posluchačům podat.
Absolvování programu pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit znalost principů pro tvorbu a design působivé prezentace a podstatně zlepšit schopnost připravit silný příběh a ten úspěšně „prodat“.
Účastníci
Obchodníci, konzultanti a account manažeři
Manažeři prodeje a vedoucí prodejních týmů
Další manažeři a pracovníci, kteří připravují prezentace
Obsah
Co dělá prezentaci „nezapomenutelnou”
Různé typy prezentací a jejich struktura
Jak správně stanovit cíl prezentace
Jak využit storytelling pro zesílení účinku prezentace
4 základní typy snímků, práce s grafikou, barvami a písmem
Jak prezentaci oživit a úspěšně ji „prodat“
Jak řešit složité situace při prezentaci
Příprava na reálnou prezentaci
Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Účast na 2denním prezenčním tréninku se stručným výkladem, intenzívním nácvikem a analýzou videonahrávek s individuální zpětnou vazbou
Příprava na konkrétní reálnou prezentaci
Termín
26. – 27. 11. 2024
Hodnocení tréninkového programu
Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků
VícePřihláška - objednávka
Termín | Místo | Konzultant/Trenér | Cena | Počet |
---|---|---|---|---|
Termín
Od Do |
Místo | Konzultant/Trenér |
Cena
Kč (+DPH) |
Počet
|
Hodnocení tréninkového programu
Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků
Více