OSOBNÍ PŘÍSTUP VE SVĚTĚ VZDÁLENÉ KOMUNIKACE

Key Account Management se rychle vyvíjí – dokážete na to reagovat?

zkuste se ohodnotit

KAM – JDE O OSOBNÍ PŘÍSTUP

Svět prodeje prochází rychlým evolučním vývojem, poháněným jak zásadními technologickými změnami, tak podstatnými změnami ve způsobu a místě práce. Vaši klíčoví zákazníci jsou jádrem vašeho podnikání - jak si tedy udržet osobní přístup ve světě, který stale vice používá vzdálenou komunikaci?

HODNOCENÍ KAM

DOKÁŽETE PŘI ŘÍZENÍ VZTAHŮ S KLÍČOVÝMI ZÁKAZNÍKY REAGOVAT NA ZMĚNY?

Ověřte si to v našem jednoduchém hodnocení

NA VYŠŠÍ ÚROVEŇ

Co dělá ze zákazníka “klíčového”? Co odlišuje manažera řídícího vztahy s klíčovým zákazníkem od jiných prodejních rolí? V našem článku nabízíme stručný přehled těchto rozdílů a take náměty, jak může být rozvoj určitých dovednost klíčem k úspěchu…

Více

JEN LIDSKY?

Jak zajistíte osobní přístup ve světě vzdálené komunikace? V našem e-booku podrobně zkoumáme roli, kterou musí hrát technologie při budování vztahů s klíčovými zákazníky, aniž by ztratili pocit, že si jich velmi vážíte.

STÁHNOUT

KAM V ČÍSLECH

Stáhněte si vizuální přehled s fakty a čísly ze světa KAM. Jak dlouho trvá key account manažerovi v porovnání s běžným obchodníkem, než uzavře obchod? A stojí to čekání za to?

Stáhnout

KAM - 8 KROKŮ K ÚSPĚCHU

Stáhněte si našich 8 tipů, jak krok za krokem úspěšně postupovat při řízení vztahů s klíčovými zákazníky.

STÁHNOUT 8 TIPŮ

MERCURI INTERNATIONAL SE ZAMĚŘUJE NA PRAKTICKÉ POUŽÍVÁNÍ KAM

Většina firem chápe význam strukturovaného řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KAM), ale podstatné je, jak je aplikován do praxe. Mercuri International se zaměřuje na praktické používání v reálném světě - aby vase KAM strategie opravdu fungovala a přinášela měřitelné finanční výsledky.

GLOBÁLNÍ DOSAH A LOKÁLNÍ ODBORNOST

Díky globálnímu dosahu a lokálním zkušenostem má společnost Mercuri International potřebné kapacity a zkušenosti, které jí umožňují proměnit rozvoj manažerů pro klíčové zákazníky v měřitelné prodejní úspěchy.

TRVALÉ ZLEPŠOVÁNÍ

Jedinečný kontinuální rozvojový model přispívá k trvalému zlepšování a trvalému růstu. Máme znalosti, dovednosti a potřebné nastavení k tomu, abychom pomohli zákazníkům realizovat jejich prodejní strategie s prokázanou návratností.

HYBRIDNÍ UČENÍ

Inovativní rozvojové metody, jak prezenční, tak digitální, vytvářené přímo pro váš prodejní tým.

ZNÁME NÁROČNÉ VÝZVY KAM

“Key account manažery rozvíjejí key account manažeři” – rozumíme pohledu key account manažerů, takže můžeme vytvořit trénink na míru odpovídající současné situaci a výzvám, které KAM řeší

PŘEČTĚTE SI VÍCE O ROZVOJOVÉ CESTĚ KAM

KEY ACCOUNT MANAGEMENT

Svět řízení klíčových zákazníků se neustále vyvíjí - dokážete na to reagovat? Kontaktujte nás a my vám pomůžeme zvládnout všechny náročné výzvy KAM!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.