MI PRODEJ NA DÁLKU

Informace o programu

Nové technologie zásadním způsobem rozšířily možnosti kontaktů se zákazníkem a zvýšily význam prodeje na dálku (remote selling)  při prodeji firmám.
Absolvování programu pomůže obchodníkům získat nové znalosti a osvěžit si některé známé, ale méně využívané dovednosti, vedoucí k větší úspěšnosti při prodeji na dálku.

Účastníci
Obchodníci a account manažeři, kteří se svými zákazníky alespoň občas jednají vzdáleným způsobem prostřednictvím on-line platforem nebo telefonicky
Vedoucí prodejních týmů, jejichž obchodníci prodávají vzdáleně

Obsah
Rozdíl mezi osobním jednáním a jednáním na dálku
Výběr a použití technologické platformy
Domlouvání virtuálních schůzek
Příprava na on-line jednání
Efektivní virtuální komunikace
Telefonická komunikace a prodej po telefonu
Používání prezentačních materiálů při virtuálních schůzkách
Využití storytellingu při prodeji na dálku

Forma
Absolvování digitální rozvojové cesty (dostupná po dobu 3 měsíců)
2 virtuální tréninky (3 hod.) v malé skupině
Implementační virtuální setkání (1,5 hod.)
Praktické nástroje a kontrolní seznamy ke stažení

Řešení na míru

Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Nezávazná rezervace