KONKURENČNÍ PRODEJ

Informace o programu

Při prodeji firmám (B2B) se obchodníci poměrně často dostávají do situace, kdy se u potenciálních i stávajících zákazníků opakovaně setkávají s jedním
konkurentem –
často velmi silným. Standardně používané postupy nebo různé kreativní pokusy nefungují nebo jen velmi výjimečně.
Na programu se manažeři a obchodníci seznámí s velmi účinným praktickým konceptem „6BF“. Naučí se, jak přizpůsobit konkurenční situaci svůj přístup a jednání a vytvoří si vlastní konkurenční prodejní argumentaci. U zákazníků budou jednat sebevědomějším a efektivnějším způsobem a hlavně „vyhrají“ nad konkurencí ve větším počtu případů.

Účastníci
Obchodníci, account manažeři
Vedoucí prodejních týmů a manažeři prodeje

Obsah
Koncept „6BF“
Systematická prodejní argumentace využívající naše přednosti
Argumentace minimalizující přednosti konkurence
Vytvoření optimálního konkurenčního prodejního postupu

Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Účast na 2denním tréninku s výkladem, diskuzí a přípravou vlastního postupu

Řešení na míru

Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Nezávazná rezervace