ŘÍZENÍ ZMĚNY Schopnost rychle a úspěšně realizovat změny je pro obchodní organizace jednou z klíčových konkurenčních výhod. Naopak, firmy a manažeři, kteří mají Více
08/04/2026 - 09/04/2026 TIME MANAGEMENT OBCHODNÍKA Systematický způsob práce, efektivní využívání času a jasné priority jsou podmínkou úspěchu pro každého obchodníka, především pokud má na starost Více
22/04/2026 - 17/09/2026 MI LEADERSHIP ACADEMY™ K úspěšnému řízení a vedení spolupracovníků potřebuje manažer především osobní zralost, charakter, komunikační dovednosti i ochotu převzít zodpovědnost. Podmínkou vysoké efektivity je Více
12/05/2026 - 13/05/2026 KEY ACCOUNT MANAGEMENT Společnosti, které systematicky řídí vztahy se svými nejdůležitějšími klienty, jsou podle řady průzkumů dlouhodobě úspěšnější. Podstatný vliv má jak celkový Více
02/06/2026 - 03/06/2026 OD PŘÍLEŽITOSTI K OBJEDNÁVCE Při „projektovém prodeji“ je klíčové se věnovat jen skutečným obchodním příležitostem a co nejvíce z nich přeměnit na objednávky. Přesto Více
27/01/2026 - 20/05/2026 MI SALES MANAGEMENT ACADEMY™ Řízení prodeje se stává stále komplexnější a náročnější disciplínou. Nejde jen o technologické změny a větší tlak ze strany konkurence Více
09/06/2026 - 10/06/2026 KOUČOVÁNÍ OBCHODNÍKŮ Zákazníci se mění, jsou více autonomní a náročnější. Jak mají obchodníci řešit situaci, kdy to, co u jednoho zákazníka funguje skvěle, Více
15/04/2026 - 16/04/2026 ŘÍZENÍ OBCHODNÍKŮ Výsledky obchodníků nevznikají náhodně, ale jsou důsledkem dobře promyšlených kroků. Jejich práce proto nemůže vycházet jen z improvizace, ale musí Více
SOCIAL SELLING Social selling, využívání sociálních sítí při prodeji firmám, není žádným módním výstřelkem, ale v řadě oborů již běžnou realitou s Více