About us

O nás

Pomůžeme vám růst a prosperovat – naplníme potenciál vašich talentů.

Mercuri International


Mercuri International pomáhá obchodním organizacím zvyšovat efektivitu prodeje
a dosahovat „sales excellence“. Prostřednictvím rozvoje lidí, nástrojů a procesů každoročně
přispíváme k ziskovému růstu tisíců společností ve více než 50 zemích.

Mise

Zlepšovat prodejní výkonnost organizací na celosvětové
i místní úrovni prostřednictvím odborných znalostí a řešení na míru.

Vize

Jako přední světový odborník umožňujeme organizacím
a lidem dosáhnout „sales excellence“.

Hodnoty


Mercuri International je mezinárodní společnost poskytující služby různým zákazníkům v mnoha různých kulturách a věří ve společnou kulturní platformu. Tyto hodnoty tvoří základ pro naše jednání vůči sobě navzájem, vůči zákazníkům a dalším spolupracujícím partnerům.

Naše hodnoty jsou:

Result Oriented – zaměření na výsledky, Excellence in sales – vysoká odbornost v prodeji, Ability to change – schopnost realizovat změny, Collaboration – spolupráce externí i interní, Honesty and Integrity – čestnost a integrita

Naše historie


Když společnost Mercuri International v 60. letech minulého století začínala, náš zakladatel Curt Abrahamsson poznamenal: „Cílem našich služeb by mělo být především dosažení konkrétních výsledků pro zákazníka.“ Ve všem, co od té doby děláme, uplatňujeme tuto jednoduchou mantru, mantru prodeje – zákazník je na prvním místě.

I když jsme hrdí na naši dlouhou historii, jsme velmi zaměřeni na budoucnost – vždy přemýšlíme o tom, jak naše jedinečná kombinace prodejních školení, poradenství a výzkumu může mít reálný dopad díky řešení problémů našich zákazníků. Pomáháme budovat skvělé prodejní výsledky dnes i zítra.

Existuje mnoho poskytovatelů školení, ale my v Mercuri víme, že „sales excellence“ dosáhnete pouze tak, že budete své týmy inspirovat, investovat do jejich úspěchu a průběžně spolupracovat na realizaci školení přímo v terénu.


Jde o mnohem víc než jen o poskytování školení našim zákazníkům. Díky našemu rozsáhlému a průběžnému výzkumu vždy inovujeme školicí programy a metody realizace, které jsou specifické a relevantní pro zákazníka. Spolupracujeme s našimi zákazníky, abychom zajistili, že naučené dovednosti budou co nejlépe uplatněny v reálném světě. V prodeji se skutečné inovace týkají více než jen technologií. Je to o využívání této technologie chytřejšími a udržitelnějšími způsoby, jak zaujmout, inspirovat a vzdělávat. Kombinací globálního dosahu s místními odbornými znalostmi zavádíme do praxe nejmodernější prodejní techniky po celém světě, podporujeme zákazníky a pracujeme s nimi bok po boku, abychom jim pomohli rozvíjet jejich lidi – a tím i jejich podnikání.

Our History


When Swedish industrialist Curt Abrahamsson founded Mercuri International in the 1960s, he was motivated by a strong drive to empower organisations in making their strategy happen. The company started out of an association with Heinz Goldman of the Goldman Institute. The success of Mercuri International’s result focused methods turned this initially Scandinavian sales training company into the global player it is today.

Mercuri International’s success is a direct result of the work of our handpicked experts alongside with strong values and mission.

Our achievements go side-by-side with those made by our clients. That is what makes us a leading player globally and locally.

Mercuri has been owned by Bure Equity, a Swedish investment company, since 1997. Through organic growth and acquisitions Mercuri Group has established itself as the leading Sales Consulting and Result Improvement company in the world.

Související stránky

Náš tým

Více

Co o nás říkají naši zákazníci

Více

Přidejte se k nám

Více