Informace o programu
Schopnost úspěšně prezentovat nabídku, výsledky projektu, návrh plánu nebo „jen“ úspěšně vystoupit s příspěvkem na poradě často rozhoduje o zahájení spolupráce s novým obchodním partnerem, získání významné zakázky nebo třeba o kariérním postupu.
Účastníci programu získají řadu praktických námětů pro přípravu a vedení úspěšné prezentace. Díky intenzivnímu tréninku a zpětné vazbě zlepší verbální i neverbální komunikaci a celkově zdokonalí vlastní prezentační styl.
Účastníci
Obchodníci, prodejci, konzultanti
Key account manažeři
Manažeři prodeje a marketingu
Další manažeři a specialisté, kteří se chtějí zlepšit ve schopnosti prezentovat návrhy, produkty, řešení apod.
Obsah
Kdy je prezentace úspěšná
Jak strukturovat a připravit prezentaci, aby splnila svůj cíl
Jak zvládat trému před a při prezentaci
Neverbální komunikace a práce s prostorem
Slovní a hlasová komunikace
Jak prezentovat ve stoje, v sedě i online
Příprava na nejbližší plánovanou prezentaci
Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů), výběr vlastních situací pro prezentaci
Účast na intenzivním 2denním prezenčním tréninku se stručným výkladem, průběžným nácvikem a analýzou videonahrávek s individuální zpětnou vazbou
Příprava na nejbližší prezentaci
Hodnocení tréninkového programu
Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků
Více