Informace o programu
Schopnost úspěšně prezentovat nabídku, výsledky projektu, návrh plánu nebo „jen“ úspěšně vystoupit s příspěvkem na poradě často rozhoduje o zahájení spolupráce s novým obchodním partnerem, získání významné zakázky nebo třeba o kariérním postupu.
Účastníci programu získají řadu praktických námětů pro přípravu a vedení prezentace. Díky intenzivnímu tréninku a zpětné vazbě zlepší verbální i neverbální komunikaci a celkově zdokonalí vlastní prezentační styl.
Účastníci
Obchodníci, prodejci, konzultanti
Key account manažeři
Manažeři prodeje a marketingu
Další manažeři a specialisté, kteří se chtějí zlepšit ve schopnosti prezentovat návrhy, produkty, řešení apod.
Obsah
Kdy je prezentace úspěšná
Jak strukturovat a připravit prezentaci, aby splnila svůj cíl
Jak zvládat trému před a při prezentaci
Verbální a neverbální komunikace s posluchači prezentace
Jaké pomůcky zvolit a jakým způsobem je využít při prezentaci
Vedení virtuální prezentace
Příprava na nejbližší plánovanou prezentaci
Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů), výběr vlastních prezentačních situací
Účast na intenzivním 2denním prezenčním tréninku se stručným výkladem, praktickým nácvikem a analýzou videonahrávek s individuální zpětnou vazbou
Příprava na nejbližší prezentaci
Termíny
21. – 22. 2. 2024
Hodnocení tréninkového programu
Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků
VícePřihláška - objednávka
Vyberte datum
Termín | Místo | Konzultant/Trenér | Cena | Počet |
---|---|---|---|---|
Termín
Od Do |
Místo | Konzultant/Trenér |
Cena
Kč (+DPH) |
Počet
|
Hodnocení tréninkového programu
Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků
Více