11/06/2024 - 12/06/2024 ŘÍZENÍ ZMĚNOVÝCH PROJEKTŮ Společnosti, které profesionálně řídí změny, jsou podle řady průzkumů dlouhodobě výrazně úspěšnější ve využívání zdrojů a tím i efektivnější při Více
BUDOUCNOST PRODEJE A VÝZNAM DŮVĚRY Prodej se mění rychleji než kdy jindy. Konkurenční tlak, změny v chování zákazníků, tempo inovací, nové technologie a měnící se Více
VZTAHOVÝ PRODEJ Schopnost vytvářet si s obchodními partnery dobré vztahy má pro obchodníky, key account manažery i manažery prodeje podstatný význam. Ještě důležitější je Více
EXPERTNÍ PRODEJ Především v technických oborech je expertní prodejní postup nejúčinnější metodou. Pokud chtějí obchodníci i techničtí specialisté uspět i ve složitějších Více
21/05/2024 - 21/06/2024 VEDENÍ SPOLUPRACOVNÍKŮ 2.1 Probíhající technologické i společenské změny se zásadním způsobem promítají do fungování obchodních organizací – marketingu, prodeje, nákupu, servisních i podpůrných Více
06/06/2024 - 18/09/2024 MI PRODEJNÍ DOVEDNOSTI Chcete zlepšit svoje prodejní výsledky? Nevíte, jak reagovat na změny ve způsobu nakupování a jak správně přizpůsobit prodejní postupy situaci? Více
POKROČILÉ VYJEDNÁVACÍ DOVEDNOSTI Komplexní vyjednávací situace, na kterých se podílí více stran, vyjednávání, při němž protistrana používá různé vyjednávací taktiky nebo dokonce nepřiměřeně Více
21/05/2024 - 22/05/2024 VYJEDNÁVACÍ DOVEDNOSTI Vyjednávání s obchodními partnery se v posledních letech stalo ve většině oborů běžnou obchodní praxí. Do vyjednávání se zapojuje větší počet Více
28/05/2024 - 29/05/2024 MI PRODEJ HODNOTY Zákazníci kupují řešení, produkty i služby proto, že jim přináší určitou hodnotu. Úkolem obchodníka je zjistit, co má pro něj Více