
“A crisis is a terrible thing to waste”
- Paul Romer, economist, Stanford University
2020. Well, it’s been ‘eventful’. That being said, this is not a blog post about remote working, ‘the new normal’
- Paul Romer, economist, Stanford University
2020. Well, it’s been ‘eventful’. That being said, this is not a blog post about remote working, ‘the new normal’
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
V současné době neexistuje téměř žádná firma, která by alespoň z části nepracovala s daty. Proto je stále důležitější, kde jsou tato data uložena a jak je s nimi nakládáno. Přečtěte si více o integritě dat.
Reputace představuje vztah lidí s firmami. Jak si ji ale vybudovat a udržet?
Pokud chtějí společnosti zvyšovat svou důvěryhodnost, musí v dnešní době najít „proč“ a jasný zastřešující účel pro své podnikání, který posiluje základní hodnoty. Například environmentální a sociální odpovědnost, kulturu, diverzitu, rovné podmínky a začlenění na pracovišti.
Zákazníci jsou stále lépe informováni a produkty a služby jsou pro ně stále podobnější. Nestačí již tedy pouze dodávat kvalitní výrobky a služby. Zjistěte, jak být pro zákazníky „kompetentní“.
Integrita je zásadní jak pro prodejce, tak pro jejich organizace. Přečtěte si návrhy, jak ji vybudovat.
„Celkem 9 z 10 vedoucích pracovníků v oblasti obchodu říká, že spolehlivost, aneb splnění slíbeného a dokonalé dodání, je rozhodující pro udržení konkurenceschopnosti v budoucnosti.“ Zjistěte proto o spolehlivosti více.
6 typů hodnot, které mohou vzniknout ve vztahu se zákazníkem
Svět prodeje se historicky rozpadl do dvou širokých oblastí, jednoduchého prodeje (představte si prodejního reprezentanta s produktovým portfoliem) a komplexního prodeje