18/06/2024 - 19/06/2024 TIME MANAGEMENT OBCHODNÍKA Systematický způsob práce, efektivní využívání času a jasné priority jsou podmínkou úspěchu pro každého obchodníka, především pokud má na starost Více
22/10/2024 - 08/01/2025 MI LEADERSHIP ACADEMY™ K úspěšnému řízení a vedení spolupracovníků potřebuje manažer především osobní zralost, charakter, komunikační dovednosti i ochotu převzít zodpovědnost. Podmínkou vysoké efektivity je Více
11/06/2024 - 12/06/2024 KEY ACCOUNT MANAGEMENT Společnosti, které systematicky řídí vztahy se svými nejdůležitějšími klienty, jsou podle řady průzkumů dlouhodobě úspěšnější. Podstatný vliv má jak celkový Více
OD PŘÍLEŽITOSTI K OBJEDNÁVCE Při „projektovém prodeji“ je klíčové se věnovat jen skutečným obchodním příležitostem a co nejvíce z nich přeměnit na objednávky. Přesto Více
05/06/2024 - 22/11/2024 MI SALES MANAGEMENT ACADEMY™ Řízení prodeje se stává stále komplexnější a náročnější disciplínou. Nejde jen o technologické změny a větší tlak ze strany konkurence Více
05/06/2024 - 06/06/2024 KOUČOVÁNÍ OBCHODNÍKŮ Zákazníci se mění, jsou více autonomní a náročnější. Jak mají obchodníci řešit situaci, kdy to, co u jednoho zákazníka funguje skvěle, Více
ŘÍZENÍ OBCHODNÍKŮ Výsledky obchodníků nevznikají náhodně, ale jsou důsledkem dobře promyšlených kroků. Jejich práce proto nemůže vycházet jen z improvizace, ale musí Více
SOCIAL SELLING Social selling, využívání sociálních sítí při prodeji firmám, není žádným módním výstřelkem, ale v řadě oborů již běžnou realitou s Více