
VZTAHOVÝ PRODEJ
Schopnost vytvářet si s obchodními partnery dobré vztahy má pro obchodníky, key account manažery i manažery prodeje podstatný význam. Ještě důležitější je
Schopnost vytvářet si s obchodními partnery dobré vztahy má pro obchodníky, key account manažery i manažery prodeje podstatný význam. Ještě důležitější je
Především v technických oborech je expertní prodejní postup nejúčinnější metodou. Pokud chtějí obchodníci i techničtí specialisté uspět i ve složitějších
Probíhající technologické i společenské změny se zásadním způsobem promítají do fungování obchodních organizací – marketingu, prodeje, nákupu, servisních i podpůrných
Chcete zlepšit svoje prodejní výsledky? Nevíte, jak reagovat na změny ve způsobu nakupování a jak správně přizpůsobit prodejní postupy situaci?
Komplexní vyjednávací situace, na kterých se podílí více stran, vyjednávání, při němž protistrana používá různé vyjednávací taktiky nebo dokonce nepřiměřeně
Vyjednávání s obchodními partnery se v posledních letech stalo ve většině oborů běžnou obchodní praxí. Do vyjednávání se zapojuje větší počet
Zákazníci kupují řešení, produkty i služby proto, že jim přináší určitou hodnotu. Úkolem obchodníka je zjistit, co má pro něj
Při prodeji firmám (B2B) se obchodníci poměrně často dostávají do situace, kdy se u potenciálních i stávajících zákazníků opakovaně setkávají
Nové technologie zásadním způsobem rozšířily možnosti kontaktů se zákazníkem a zvýšily význam prodeje na dálku (remote selling) při prodeji firmám.