Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji. Více
Zlepšení virtuálního prodeje pomocí umělé inteligence: dokonalý průvodce Z prodeje na dálku se stal nový standard. Více než 90 % prodejních profesionálů nyní pracuje na dálku nebo v hybridním modelu. Rozvíjející se umělá inteligence nabízí příležitosti, jak prodej na dálku zásadním způsobem vylepšit. Více
Zvládnutí tvorby promptů (prompt engineering) B2B prodeje: Šest stavebních kamenů efektivních promptů Vytvoření dokonalého promptu pro umělou inteligenci se může zdát obtížné. Se správným přístupem ale můžete získat vysoce kvalitní výstupy, které posílí vaše prodejní úsilí v oblasti B2B. Prochatujte se k úspěchu! Více
AI v prodeji: Navigace v nové éře s pokročilou inteligencí Prostředí prodeje prochází výraznou proměnou, kterou způsobuje rychlý rozvoj umělé inteligence. Pojďte se dozvědět více. Více
Sedm důvodů, proč musí prodejní profesionálové ovládat umění tvorby promptů – a jak může ChatGPT revolučně proměnit vaši práci v prodeji Explore the seven compelling reasons why prompt engineering is essential for sales professionals and how it can unlock the full business potential. Více
Jak využít ChatGPT k vytvoření přesvědčivého návrhu hodnoty na míru: série promptů Have you ever wondered how to leverage ChatGTP to craft a compelling value proposition? Read the insight to find out more. Více
Změňte svůj B2B prodej! Prodejní strategie založené na 10 letech výzkumu Orientace v měnícím se prostředí nákupního chování zákazníků vyžaduje hluboké pochopení a přizpůsobení se logice nákupu a prodeje. Více
Sales excellence – 8 disciplín, které zvládly nejlepší světové prodejní firmy Co dnes znamená sales excellence a jak ji lze dosáhnout? Seznamte se s 8 disciplínami, které ji vytváří. Více
Reputace je stále více obchodní zboží – ale jak ji posílit? Reputace představuje vztah lidí s firmami. Jak si ji ale vybudovat a udržet? Více
Opravdu byste důvěřovali firmě, která se nestará o vaše data? V současné době neexistuje téměř žádná firma, která by alespoň z části nepracovala s daty. Proto je stále důležitější, kde jsou tato data uložena a jak je s nimi nakládáno. Přečtěte si více o integritě dat. Více