
“A crisis is a terrible thing to waste”
- Paul Romer, economist, Stanford University
2020. Well, it’s been ‘eventful’. That being said, this is not a blog post about remote working, ‘the new normal’
- Paul Romer, economist, Stanford University
2020. Well, it’s been ‘eventful’. That being said, this is not a blog post about remote working, ‘the new normal’
Proč tomu tak je? Převažující zaměření na krátkodobé výsledky, existují jiné priority, a proto se koučovací setkání odkládají nebo úplně
Co vede zákazníka k nákupu? Hodně lidí by řeklo cena, ale není to tak jednoduché. Stačí se podívat na řadu příkladů,
Budoucnost prodejců Tato nejstarší profese se dynamicky vyvíjela v čase, aby odpovídala měnícím se požadavkům nových generací. Nyní nastal čas
Rozhodnutí typu: zorganizujeme pro naše obchodníky školení, pošleme ho na školení, pozveme si externího trenéra, vyškolíme ji v tom a
Hodně obchodníků a manažerů prodeje vidí význam otázek především ve zjišťování potřeb zákazníka. Při prodeji ale často nejde jen o
Pomůže mu více řízení nebo více podpory? Prakticky všechny průzkumy, analýzy, audity a „assessmenty“ poukazují na značný prostor pro zvýšení výkonnosti
Prodávající, který spoléhá jen na osobní setkání, má proto stále menší šanci ovlivnit kupujícího v době, kdy u něj potřeba
Zákazníci mají dnes mnohem více možností, více typů řešení, více možných dodavatelů, více produktů a také více informací. A vytvářejí
Co od nového manažera prodeje očekáváte? Velmi často na naši prvotní otázku: „Koho hledáte, co od ní nebo od něj