
Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Integrita je zásadní jak pro prodejce, tak pro jejich organizace. Přečtěte si návrhy, jak ji vybudovat.
„Celkem 9 z 10 vedoucích pracovníků v oblasti obchodu říká, že spolehlivost, aneb splnění slíbeného a dokonalé dodání, je rozhodující pro udržení konkurenceschopnosti v budoucnosti.“ Zjistěte proto o spolehlivosti více.
6 typů hodnot, které mohou vzniknout ve vztahu se zákazníkem
Svět prodeje se historicky rozpadl do dvou širokých oblastí, jednoduchého prodeje (představte si prodejního reprezentanta s produktovým portfoliem) a komplexního prodeje
Jak důležité může být vedení, zejména na dálku?
Týmy potřebují k dosažení svých cílů vedení a inspiraci dobrých vedoucích.
Digitální revoluce nastavila nové standardy zejména v oblasti vzdělávání. Proto je dnes zásadní nutné změnit kvalifikaci zaměstnanců.
Než před dovolenou odložíte „prodejní kabát“, tj. vypnete prodejní část svého mozku, zvažte, zda vaše dovolená a svět prodeje nemají něco společného.
Jaké trendy určují novou éru prodeje? Z odpovědí manažerů v našem rozsáhlém mezinárodním průzkumu vyplývá těchto 10 nejdůležitějších byznys trendů
Podívejte se na devět tezí, které vyplynuly z průzkumu Mercuri International zaměřeného na vzdálený prodej. Výstupy průzkumu v angličtině si