Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji. Více
Budoucnost prodeje – 10 trendů Jaké trendy určují novou éru prodeje? Z odpovědí manažerů v našem rozsáhlém mezinárodním průzkumu vyplývá těchto 10 nejdůležitějších byznys trendů Více
Hybridní prodej Podívejte se na devět tezí, které vyplynuly z průzkumu Mercuri International zaměřeného na vzdálený prodej. Výstupy průzkumu v angličtině si Více
Válka na dvou frontách – proč jsou některé z největších bitev KAM interní Most people think that the biggest challenge for a Key Account Manager is the need to understand their account but is this all that is needed? Více
“I’m not on holiday – I’m strategically preparing for work…” In a previous blog post, we looked at the link between well-being and productivity, making the case that a happy Více
Jak se (z)mění B2B prodej? Prodej patřil vždy mezi obory, které zásadně ovlivňuje a mění externí prostředí. I přesto, že v principu vychází ze sociálních kontaktů. Více
Praktický KAM Vítejte do světa KAM „KAM, SAM, GAM“ – tento svět miluje zkratky. Jakmile se ale dokážete přenést přes adjektivum „klíčový“, „strategický“ a „globální“, zjistíte, Více
Brave new world – what is ‘the new normal’? In these uncertain times, a lot has been written concerning ‘the new normal’, specifically regarding the topic of working from Více
Výsledky průzkumu Mercuri International The link between training and a happy workforce. Discover the link between training and a valued, supported, happy workforce. Více
Virtuální schůzka – příležitost nebo nezbytnost Šance ovlivnit nákupní rozhodování, udržet nebo rozvinout vztah se zákazníkem, je bez přímého kontaktu minimální. Jednání po telefonu nebo „přes Více