Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji. Více
Hybridní prodej Podívejte se na devět tezí, které vyplynuly z průzkumu Mercuri International zaměřeného na vzdálený prodej. Výstupy průzkumu v angličtině si Více
Válka na dvou frontách – proč jsou některé z největších bitev KAM interní Most people think that the biggest challenge for a Key Account Manager is the need to understand their account but is this all that is needed? Více
“I’m not on holiday – I’m strategically preparing for work…” In a previous blog post, we looked at the link between well-being and productivity, making the case that a happy Více
Jak se (z)mění B2B prodej? Prodej patřil vždy mezi obory, které zásadně ovlivňuje a mění externí prostředí. I přesto, že v principu vychází ze sociálních kontaktů. Více
Praktický KAM Vítejte do světa KAM „KAM, SAM, GAM“ – tento svět miluje zkratky. Jakmile se ale dokážete přenést přes adjektivum „klíčový“, „strategický“ a „globální“, zjistíte, Více
Brave new world – what is ‘the new normal’? In these uncertain times, a lot has been written concerning ‘the new normal’, specifically regarding the topic of working from Více
Výsledky průzkumu Mercuri International The link between training and a happy workforce. Discover the link between training and a valued, supported, happy workforce. Více
Virtuální schůzka – příležitost nebo nezbytnost Šance ovlivnit nákupní rozhodování, udržet nebo rozvinout vztah se zákazníkem, je bez přímého kontaktu minimální. Jednání po telefonu nebo „přes Více
Jak si domluvit virtuální schůzku se zákazníkem „Mají zakázáno se s kýmkoli z venku setkávat… Byl ochoten vyjít ven na parkoviště, tak jsme to probrali… S online schůzkou Více