
Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Orientace v měnícím se prostředí nákupního chování zákazníků vyžaduje hluboké pochopení a přizpůsobení se logice nákupu a prodeje.
Co dnes znamená sales excellence a jak ji lze dosáhnout? Seznamte se s 8 disciplínami, které ji vytváří.
V tomto článku se podíváme na „narušitele“, kteří mění prostředí prodeje (a práce obecně) – a co skutečně znamenají pro budování týmů a efektivní prodej.
Podívejme se na tlaky, kterým personalisté čelí a na to, jak může být nové pojetí způsobu vzdělávání součástí řešení.
Podívejme se na pojem „důvěra“ – a co skutečně znamená pro budování týmu a efektivní prodej.
Reputace představuje vztah lidí s firmami. Jak si ji ale vybudovat a udržet?
V současné době neexistuje téměř žádná firma, která by alespoň z části nepracovala s daty. Proto je stále důležitější, kde jsou tato data uložena a jak je s nimi nakládáno. Přečtěte si více o integritě dat.
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Pokud chtějí společnosti zvyšovat svou důvěryhodnost, musí v dnešní době najít „proč“ a jasný zastřešující účel pro své podnikání, který posiluje základní hodnoty. Například environmentální a sociální odpovědnost, kulturu, diverzitu, rovné podmínky a začlenění na pracovišti.