Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji. Více
Spolehlivost znamená, že vám lidé důvěřují, že splníte slib. A to je v prodeji rozhodující. „Celkem 9 z 10 vedoucích pracovníků v oblasti obchodu říká, že spolehlivost, aneb splnění slíbeného a dokonalé dodání, je rozhodující pro udržení konkurenceschopnosti v budoucnosti.“ Zjistěte proto o spolehlivosti více. Více
Prodej založený na hodnotě – 6 typů hodnoty 6 typů hodnot, které mohou vzniknout ve vztahu se zákazníkem Více
PRODEJ ZALOŽENÝ NA HODNOTĚ Svět prodeje se historicky rozpadl do dvou širokých oblastí, jednoduchého prodeje (představte si prodejního reprezentanta s produktovým portfoliem) a komplexního prodeje Více
Efektivní vedení Jak důležité může být vedení, zejména na dálku? Týmy potřebují k dosažení svých cílů vedení a inspiraci dobrých vedoucích. Více
Rekvalifikace: globální výzva, kterou je třeba řešit co nejdříve Digitální revoluce nastavila nové standardy zejména v oblasti vzdělávání. Proto je dnes zásadní nutné změnit kvalifikaci zaměstnanců. Více
„Rychle, ven a pryč!“ – co má společného cestování s prodejem? Než před dovolenou odložíte „prodejní kabát“, tj. vypnete prodejní část svého mozku, zvažte, zda vaše dovolená a svět prodeje nemají něco společného. Více
Budoucnost prodeje – 10 trendů Jaké trendy určují novou éru prodeje? Z odpovědí manažerů v našem rozsáhlém mezinárodním průzkumu vyplývá těchto 10 nejdůležitějších byznys trendů Více
Hybridní prodej Podívejte se na devět tezí, které vyplynuly z průzkumu Mercuri International zaměřeného na vzdálený prodej. Výstupy průzkumu v angličtině si Více
Válka na dvou frontách – proč jsou některé z největších bitev KAM interní Most people think that the biggest challenge for a Key Account Manager is the need to understand their account but is this all that is needed? Více