VZTAHOVÝ PRODEJ Schopnost vytvářet si s obchodními partnery dobré vztahy má pro obchodníky, key account manažery i manažery prodeje podstatný význam. Ještě důležitější je Více
MI PRODEJ NA DÁLKU Nové technologie zásadním způsobem rozšířily možnosti kontaktů se zákazníkem a zvýšily význam prodeje na dálku (remote selling) při prodeji firmám. Více
EXPERTNÍ PRODEJ Především v technických oborech je expertní prodejní postup nejúčinnější metodou. Pokud chtějí obchodníci i techničtí specialisté uspět i ve složitějších Více
04/02/2026 - 01/04/2026 MI PRODEJNÍ DOVEDNOSTI Chcete zlepšit svoje prodejní výsledky? Nevíte, jak reagovat na změny ve způsobu nakupování a jak správně přizpůsobit prodejní postupy situaci? Více
24/03/2026 STORYTELLING PŘI PRODEJI Přesvědčit druhou stranu o vlastním názoru nebo navrhovaném řešení je v dnešní době velmi důležitá dovednost. Nejtypičtější to je při prodejním Více
25/03/2026 - 26/03/2026 KONKURENČNÍ PRODEJ Při prodeji firmám (B2B) se obchodníci poměrně často dostávají do situace, kdy se u potenciálních i stávajících zákazníků opakovaně setkávají Více
26/03/2026 - 14/04/2026 VYUŽITÍ AI V PRÁCI OBCHODNÍKA V dnešním rychle se měnícím obchodním prostředí mohou být AI nástroje klíčovým faktorem úspěchu. Tento workshop nabízí praktické poznatky a Více
08/04/2026 - 09/04/2026 TIME MANAGEMENT OBCHODNÍKA Systematický způsob práce, efektivní využívání času a jasné priority jsou podmínkou úspěchu pro každého obchodníka, především pokud má na starost Více
23/04/2026 - 24/04/2026 ASERTIVNÍ PRODEJ Pro úspěšné a efektivní prodejní jednání jsou důležité dvě klíčové dovednosti: s využitím empatie porozumět očekáváním, postojům i potřebám zákazníka Více