Prodej při poklesu trhu

Informace o programu

Situace na trhu i požadavky a chování zákazníků se v posledních měsících mění bezprecedentním způsobem. Některé firmy reagují velmi rychle a situaci využívají ve svůj prospěch. Další opatrně zkoušejí nové přístupy nebo se alespoň snaží hledat nejvhodnější prodejní strategii. Ale velká část manažerů a frustrovaných obchodníků spíš vyčkává a věří, že se situace zase brzy vrátí do původních kolejí a dříve účinné postupy budou zase plně fungovat… nicméně i oni tuší, že některé změny budou nevratné.
Na semináři získají manažeři prodeje praktické náměty, jak na novou situaci reagovat – jakou strategii a cíle zvolit, které aktivity přesměrovat a na co se především zaměřit.

Účastníci
Manažeři B2B prodeje
Vedoucí prodejních týmů
Manažeři a další pracovníci zodpovědní za efektivitu prodejních procesů i jednotlivých prodejních aktivit členů prodejního týmu

Obsah
Co odlišuje úspěšné firmy od ostatních
Jak změnit cíle a prodejní strategii při poklesu trhu
Proč a jak korigovat zákaznické a produktové zaměření
Jaké další faktory mohou pozitivně ovlivnit prodej při poklesu trhu
Konkrétní opatření ve vlastní prodejní organizaci

Forma
Účast na 2hodinovém semináři:

  • prezentace s příklady
  • diskuze a náměty pro vlastní situaci

Vytvoření a realizace vlastního akčního plánu

Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Nezávazná rezervace