BUDOUCNOST PRODEJE A VÝZNAM DŮVĚRY

Informace o programu

Prodej se mění rychleji než kdy jindy. Konkurenční tlak, změny v chování zákazníků, tempo inovací, nové technologie a měnící se hodnoty… To vše se promítá do trendů, ke kterým se musí firmy postavit. Změny jsou tedy nezbytné. Jde o to vybrat priority pro svoji firmu či tým a připravit se na blízkou i vzdálenější budoucnost.
Důvěra byla vždy hlavním motorem úspěchu. Studie prokazují, že důvěryhodné firmy mají více loajálních zákazníků, vyšší příjmy, zisk a tržní hodnotu. Kromě toho důvěra snižuje fluktuaci, podporuje spolupráci mezi kolegy a zvyšuje loajalitu k firmě. Jak jí dosáhnout?

Účastníci
Vrcholoví manažeři, ředitelé prodeje a marketingu, vedoucí prodeje, kteří iniciují nebo jsou zodpovědní za změny v řízení prodeje a kteří hledají inspiraci pro své tržní plánování

Obsah
Deset hlavních trendů ovlivňujících budoucnost prodeje
Orientace na hodnotu
Hybridní prodej
Transformace prodejních dovedností
Myšlenkové vedení
Sladění prodeje a marketingu
Šest zásadních dimenzí důvěry v B2B prodeji
Hodnocení stavu ve společnostech a týmech účastníků
Individuální náměty a doporučení na opatření

Forma
Absolvování digitální rozvojové cesty (dokumentace ke stažení)
Individuální příprava – analýza vlastní situace a potřebných změn v řízení prodeje a využití důvěry ve vlastní firmě
Účast na 2denním prezenčním manažerském workshopu
Příprava plánu pro realizaci změn či opatření

 

Hodnocení tréninkového programu

Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků

Více

Nezávazná rezervace