BUDOUCNOST PRODEJE A VÝZNAM DŮVĚRY

Informace o programu

Prodej se mění rychleji než kdy jindy. Konkurenční tlak, změny v chování zákazníků, tempo inovací, nové technologie a měnící se hodnoty… To vše se promítá do trendů, ke kterým se musí firmy postavit. Změny jsou tedy nezbytné. Jde o to vybrat priority pro svoji firmu či tým a připravit se na blízkou i vzdálenější budoucnost.
Důvěra byla vždy hlavním motorem úspěchu. Studie prokazují, že důvěryhodné firmy mají více loajálních zákazníků, vyšší příjmy, zisk a tržní hodnotu. Kromě toho důvěra snižuje fluktuaci, podporuje spolupráci mezi kolegy a zvyšuje loajalitu k firmě. Jak jí dosáhnout?

Účastníci
Vrcholoví manažeři, ředitelé prodeje a marketingu, vedoucí prodeje, kteří iniciují nebo jsou zodpovědní za změny v řízení prodeje a kteří hledají inspiraci pro své tržní plánování

Obsah
Deset hlavních trendů ovlivňujících budoucnost prodeje
Orientace na hodnotu
Hybridní prodej
Transformace prodejních dovedností
Myšlenkové vedení
Sladění prodeje a marketingu
Šest zásadních dimenzí důvěry v B2B prodeji
Hodnocení stavu ve společnostech a týmech účastníků
Individuální náměty a doporučení na opatření

Forma
Absolvování digitální rozvojové cesty (dokumentace ke stažení)
Individuální příprava – analýza vlastní situace a potřebných změn v řízení prodeje a využití důvěry ve vlastní firmě
Účast na 2denním prezenčním manažerském workshopu
Příprava plánu pro realizaci změn či opatření

Termín
10. – 11. 12. 2024

Hodnocení tréninkového programu

Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků

Více

Přihláška - objednávka

Vyberte datum

Termín Místo Konzultant/Trenér Cena Počet
Termín Od
Do
Místo Konzultant/Trenér Cena (+DPH) Počet
Hodnocení tréninkového programu

Podívejte se na hodnocení tréninkového programu přímo od účastníků

Více

Přihláška

24 000.00


Nezávazná rezervace