Hledáme – poradce pro rozvoj Hledáme: Poradce pro rozvoj – profesionála, který bude prodávat tréninkové programy pro manažery a obchodníky. Budete pracovat se stávajícími klienty Více
Dá se důvěra vyčíslit? Integrita je zásadní jak pro prodejce, tak pro jejich organizace. Přečtěte si návrhy, jak ji vybudovat. Více
Spolehlivost znamená, že vám lidé důvěřují, že splníte slib. A to je v prodeji rozhodující. "Celkem 9 z 10 vedoucích pracovníků v oblasti obchodu říká, že spolehlivost, aneb splnění slíbeného a dokonalé dodání, je rozhodující pro udržení konkurenceschopnosti v budoucnosti." Zjistěte proto o spolehlivosti více. Více
Prodej založený na hodnotě – 6 typů hodnoty 6 typů hodnot, které mohou vzniknout ve vztahu se zákazníkem Více
PRODEJ ZALOŽENÝ NA HODNOTĚ Svět prodeje se historicky rozpadl do dvou širokých oblastí, jednoduchého prodeje (představte si prodejního reprezentanta s produktovým portfoliem) a komplexního prodeje Více
Efektivní vedení Jak důležité může být vedení, zejména na dálku? Týmy potřebují k dosažení svých cílů vedení a inspiraci dobrých vedoucích. Více
Rekvalifikace: globální výzva, kterou je třeba řešit co nejdříve Digitální revoluce nastavila nové standardy zejména v oblasti vzdělávání. Proto je dnes zásadní nutné změnit kvalifikaci zaměstnanců. Více
„Rychle, ven a pryč!“ – co má společného cestování s prodejem? Než před dovolenou odložíte „prodejní kabát“, tj. vypnete prodejní část svého mozku, zvažte, zda vaše dovolená a svět prodeje nemají něco společného. Více
Budoucnost prodeje – 10 trendů Jaké trendy určují novou éru prodeje? Z odpovědí manažerů v našem rozsáhlém mezinárodním průzkumu vyplývá těchto 10 nejdůležitějších byznys trendů Více
Hybridní prodej Podívejte se na devět tezí, které vyplynuly z průzkumu Mercuri International zaměřeného na vzdálený prodej. Výstupy průzkumu v angličtině si Více