
Hledáme – poradce pro rozvoj
Hledáme: Poradce pro rozvoj – profesionála, který bude prodávat tréninkové programy pro manažery a obchodníky. Budete pracovat se stávajícími klienty
Hledáme: Poradce pro rozvoj – profesionála, který bude prodávat tréninkové programy pro manažery a obchodníky. Budete pracovat se stávajícími klienty
6 typů hodnot, které mohou vzniknout ve vztahu se zákazníkem
Svět prodeje se historicky rozpadl do dvou širokých oblastí, jednoduchého prodeje (představte si prodejního reprezentanta s produktovým portfoliem) a komplexního prodeje
Jak důležité může být vedení, zejména na dálku?
Týmy potřebují k dosažení svých cílů vedení a inspiraci dobrých vedoucích.
Digitální revoluce nastavila nové standardy zejména v oblasti vzdělávání. Proto je dnes zásadní nutné změnit kvalifikaci zaměstnanců.
Než před dovolenou odložíte „prodejní kabát“, tj. vypnete prodejní část svého mozku, zvažte, zda vaše dovolená a svět prodeje nemají něco společného.
Jaké trendy určují novou éru prodeje? Z odpovědí manažerů v našem rozsáhlém mezinárodním průzkumu vyplývá těchto 10 nejdůležitějších byznys trendů
Podívejte se na devět tezí, které vyplynuly z průzkumu Mercuri International zaměřeného na vzdálený prodej. Výstupy průzkumu v angličtině si
We explore the changing nature of ‘value’
At the top of the list is ‘Customer Value Orientation’ – the idea that companies need to pivot from a product centric approach to one that emphasised providing ‘value’ to the customer.
Customer value can be defined as the difference between the benefits an offer brings to a customer and the costs and risks that that customer bears when they accept it.