
MI SALES MANAGEMENT ACADEMY™
Řízení prodeje se stává stále komplexnější a náročnější disciplínou. Nejde jen o technologické změny a větší tlak ze strany konkurence
Řízení prodeje se stává stále komplexnější a náročnější disciplínou. Nejde jen o technologické změny a větší tlak ze strany konkurence
Schopnost úspěšně prezentovat nabídku, výsledky projektu, návrh plánu nebo „jen“ úspěšně vystoupit s příspěvkem na poradě často rozhoduje o zahájení spolupráce s
Vyjednávání s obchodními partnery se v posledních letech stalo ve většině oborů běžnou obchodní praxí. Do vyjednávání se zapojuje větší počet
K úspěšnému řízení a vedení spolupracovníků potřebuje manažer především osobní zralost, charakter, komunikační dovednosti i ochotu převzít zodpovědnost. Podmínkou vysoké efektivity je
Zákazníci kupují řešení, produkty i služby proto, že jim přináší určitou hodnotu. Úkolem obchodníka je zjistit, co má pro něj
Probíhající technologické i společenské změny se zásadním způsobem promítají do fungování obchodních organizací – marketingu, prodeje, nákupu, servisních i podpůrných
Chcete zlepšit svoje prodejní výsledky? Nevíte, jak reagovat na změny ve způsobu nakupování a jak správně přizpůsobit prodejní postupy situaci?
Zákazníci se mění, jsou více autonomní a náročnější. Jak mají obchodníci řešit situaci, kdy to, co u jednoho zákazníka funguje skvěle,
Pro úspěšné a efektivní prodejní jednání jsou důležité dvě klíčové dovednosti: s využitím empatie porozumět očekáváním, postojům i potřebám zákazníka