
STORYTELLING PŘI PRODEJI
Přesvědčit druhou stranu o vlastním názoru nebo navrhovaném řešení je v dnešní době velmi důležitá dovednost. Nejtypičtější to je při prodejním
Přesvědčit druhou stranu o vlastním názoru nebo navrhovaném řešení je v dnešní době velmi důležitá dovednost. Nejtypičtější to je při prodejním
Zákazníci se mění, jsou více autonomní a náročnější. Jak mají obchodníci řešit situaci, kdy to, co u jednoho zákazníka funguje skvěle,
Nové technologie zásadním způsobem rozšířily možnosti kontaktů se zákazníkem a zvýšily význam prodeje na dálku (remote selling) při prodeji firmám.
K úspěšnému řízení a vedení spolupracovníků potřebuje manažer především osobní zralost, charakter, komunikační dovednosti i ochotu převzít zodpovědnost. Podmínkou vysoké efektivity je
Řízení prodeje se stává stále komplexnější a náročnější disciplínou. Nejde jen o technologické změny a větší tlak ze strany konkurence
Zákazníci kupují řešení, produkty i služby proto, že jim přináší určitou hodnotu. Úkolem obchodníka je zjistit, co má pro něj
Schopnost úspěšně prezentovat nabídku, výsledky projektu, návrh plánu nebo „jen“ úspěšně vystoupit s příspěvkem na poradě často rozhoduje o zahájení spolupráce s
Chcete zlepšit svoje prodejní výsledky? Nevíte, jak reagovat na změny ve způsobu nakupování a jak správně přizpůsobit prodejní postupy situaci?
Systematický způsob práce a jasné priority jsou podmínkou úspěchu především pro obchodníky zodpovědné za rozvoj obchodní spolupráce s větším počtem zákazníků a