Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji. Více
Být „kompetentní“ dříve znamenalo být „dostatečně dobrý“. Ale ve světě byznysu to nyní znamená mnohem více. Zákazníci jsou stále lépe informováni a produkty a služby jsou pro ně stále podobnější. Nestačí již tedy pouze dodávat kvalitní výrobky a služby. Zjistěte, jak být pro zákazníky „kompetentní“. Více
Dá se důvěra vyčíslit? Integrita je zásadní jak pro prodejce, tak pro jejich organizace. Přečtěte si návrhy, jak ji vybudovat. Více
Spolehlivost znamená, že vám lidé důvěřují, že splníte slib. A to je v prodeji rozhodující. „Celkem 9 z 10 vedoucích pracovníků v oblasti obchodu říká, že spolehlivost, aneb splnění slíbeného a dokonalé dodání, je rozhodující pro udržení konkurenceschopnosti v budoucnosti.“ Zjistěte proto o spolehlivosti více. Více
Prodej založený na hodnotě – 6 typů hodnoty 6 typů hodnot, které mohou vzniknout ve vztahu se zákazníkem Více
PRODEJ ZALOŽENÝ NA HODNOTĚ Svět prodeje se historicky rozpadl do dvou širokých oblastí, jednoduchého prodeje (představte si prodejního reprezentanta s produktovým portfoliem) a komplexního prodeje Více
Efektivní vedení Jak důležité může být vedení, zejména na dálku? Týmy potřebují k dosažení svých cílů vedení a inspiraci dobrých vedoucích. Více
Rekvalifikace: globální výzva, kterou je třeba řešit co nejdříve Digitální revoluce nastavila nové standardy zejména v oblasti vzdělávání. Proto je dnes zásadní nutné změnit kvalifikaci zaměstnanců. Více
„Rychle, ven a pryč!“ – co má společného cestování s prodejem? Než před dovolenou odložíte „prodejní kabát“, tj. vypnete prodejní část svého mozku, zvažte, zda vaše dovolená a svět prodeje nemají něco společného. Více
Budoucnost prodeje – 10 trendů Jaké trendy určují novou éru prodeje? Z odpovědí manažerů v našem rozsáhlém mezinárodním průzkumu vyplývá těchto 10 nejdůležitějších byznys trendů Více