Hledáme – poradce pro rozvoj Hledáme: Poradce pro rozvoj – profesionála, který bude prodávat tréninkové programy pro manažery a obchodníky. Budete pracovat se stávajícími klienty Více
Část 3 – Vypořádání se s narušiteli – je čas přijmout změnu? V tomto článku se podíváme na „narušitele“, kteří mění prostředí prodeje (a práce obecně) - a co skutečně znamenají pro budování týmů a efektivní prodej. Více
Část 2 – Pod tlakem – máte čas na své týmy? Podívejme se na tlaky, kterým personalisté čelí a na to, jak může být nové pojetí způsobu vzdělávání součástí řešení. Více
Část 1 – Budování důvěry – proč je to pro podnikání důležité? Podívejme se na pojem "důvěra" - a co skutečně znamená pro budování týmu a efektivní prodej. Více
Demystifikace umělé inteligence Prozkoumejte osvědčené postupy a různé nástroje, které umělá inteligence nabízí marketérům. Zjistěte, jak mohou B2B marketéři zvýšit efektivitu, snížit náklady a zdokonalit své marketingové strategie. Více
Reputace je stále více obchodní zboží – ale jak ji posílit? Reputace představuje vztah lidí s firmami. Jak si ji ale vybudovat a udržet? Více
Opravdu byste důvěřovali firmě, která se nestará o vaše data? V současné době neexistuje téměř žádná firma, která by alespoň z části nepracovala s daty. Proto je stále důležitější, kde jsou tato data uložena a jak je s nimi nakládáno. Přečtěte si více o integritě dat. Více
Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji. Více
Myslíte si, že v dobrém podnikání jde jen o zisk? Hádejte znovu… Pokud chtějí společnosti zvyšovat svou důvěryhodnost, musí v dnešní době najít "proč" a jasný zastřešující účel pro své podnikání, který posiluje základní hodnoty. Například environmentální a sociální odpovědnost, kulturu, diverzitu, rovné podmínky a začlenění na pracovišti. Více
Být „kompetentní“ dříve znamenalo být „dostatečně dobrý“. Ale ve světě byznysu to nyní znamená mnohem více. Zákazníci jsou stále lépe informováni a produkty a služby jsou pro ně stále podobnější. Nestačí již tedy pouze dodávat kvalitní výrobky a služby. Zjistěte, jak být pro zákazníky "kompetentní". Více