
Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
FOCUS OF INDUSTRY LEADERS To the right, you see the list of the top 5 training topics at the moment.
Virtuální trénink je něco jiného než webinář… Začněme tím, že webináře jsou velmi dobrým nástrojem. Pokud chcete přímo sdělit komplikovanou
Schopnost vašeho obchodního týmu prodávat hodnotu vám pomůže udržet nebo získat náskok před konkurencí. Prodejní přístup „Value Based Selling“ v češtině
Že se v těchto dnech a týdnech mění prodejní strategie, aby se přizpůsobila aktuální tržní situaci a novým požadavkům, není žádným
Čínské přísloví “Nechť zažijete zajímavé časy” se nikdy nezdálo více platné než dnes – dopravní omezení, politický neklid, extrémní počasí.
Can you answer these three questions? Do you know how much more it costs a company to acquire a new
Can you answer these three questions? The series of meetings during sales negotiations are bound to take unexpected turns. So,
Sales Efficiency PDF
Successful or unsuccessful, all companies make an automatic and immediate statement on the value they can create once they engage