Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji. Více
Jak využít ChatGPT k vytvoření přesvědčivého návrhu hodnoty na míru: série promptů Have you ever wondered how to leverage ChatGTP to craft a compelling value proposition? Read the insight to find out more. Více
Změňte svůj B2B prodej! Prodejní strategie založené na 10 letech výzkumu Orientace v měnícím se prostředí nákupního chování zákazníků vyžaduje hluboké pochopení a přizpůsobení se logice nákupu a prodeje. Více
Sales excellence – 8 disciplín, které zvládly nejlepší světové prodejní firmy Co dnes znamená sales excellence a jak ji lze dosáhnout? Seznamte se s 8 disciplínami, které ji vytváří. Více
Část 3 – Vypořádání se s narušiteli – je čas přijmout změnu? V tomto článku se podíváme na „narušitele“, kteří mění prostředí prodeje (a práce obecně) – a co skutečně znamenají pro budování týmů a efektivní prodej. Více
Část 2 – Pod tlakem – máte čas na své týmy? Podívejme se na tlaky, kterým personalisté čelí a na to, jak může být nové pojetí způsobu vzdělávání součástí řešení. Více
Část 1 – Budování důvěry – proč je to pro podnikání důležité? Podívejme se na pojem „důvěra“ – a co skutečně znamená pro budování týmu a efektivní prodej. Více
Reputace je stále více obchodní zboží – ale jak ji posílit? Reputace představuje vztah lidí s firmami. Jak si ji ale vybudovat a udržet? Více
Opravdu byste důvěřovali firmě, která se nestará o vaše data? V současné době neexistuje téměř žádná firma, která by alespoň z části nepracovala s daty. Proto je stále důležitější, kde jsou tato data uložena a jak je s nimi nakládáno. Přečtěte si více o integritě dat. Více
Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji. Více