Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji. Více
Řídit s klidem a rozhodností v digitální éře </br>a napříč generacemi Probíhající technologické i společenské změny se zásadním způsobem promítají do fungování obchodních organizací – marketingu, prodeje, nákupu, servisních i podpůrných Více
Správně řídit lidi a procesy dnes znamená rychle implementovat změny Většina procesů ve firmách, a to nejen prodejních, prochází změnami a úpravami stále častěji. Neustále roste potřeba řídit změnu jak Více
Juniorské mistrovství světa v orientačním běhu Mercuri International Česká republika byla hlavním partnerem Juniorského mistrovství světa v orientačním běhu v Plzni. Zúčastnilo se jej 333 elitních juniorských běžců Více
Síla umělé inteligence: tři způsoby, jak zvýšit produktivitu prodeje Jaký je potenciál umělé inteligence v prodeji shrnuje Henrik Broman, který se podělil o své poznatky v nejnovější zprávě Mercuri International "Prodej řízený umělou inteligencí". Tento komplexní výzkum, představený na konferenci The Sales Conference & Avaus Expert Talks, analyzuje dopad umělé inteligence na produktivitu odborné práce. Více
Čas na letní dovolenou? Proč potřebujeme přestávku a jak nám přitom může pomoci umělá inteligence… Podívejte se, jak vám nástroje umělé inteligence mohou pomoci naplánovat dokonalou letní dovolenou a zjistěte, jak dovolená zlepšuje zdraví a produktivitu. Více
Zlepšení virtuálního prodeje pomocí umělé inteligence: dokonalý průvodce Z prodeje na dálku se stal nový standard. Více než 90 % prodejních profesionálů nyní pracuje na dálku nebo v hybridním modelu. Rozvíjející se umělá inteligence nabízí příležitosti, jak prodej na dálku zásadním způsobem vylepšit. Více
Zvládnutí tvorby promptů (prompt engineering) B2B prodeje: Šest stavebních kamenů efektivních promptů Vytvoření dokonalého promptu pro umělou inteligenci se může zdát obtížné. Se správným přístupem ale můžete získat vysoce kvalitní výstupy, které posílí vaše prodejní úsilí v oblasti B2B. Prochatujte se k úspěchu! Více
AI v prodeji: Navigace v nové éře s pokročilou inteligencí Prostředí prodeje prochází výraznou proměnou, kterou způsobuje rychlý rozvoj umělé inteligence. Pojďte se dozvědět více. Více
Řízení lidí pomocí AI: Využití umělé inteligence pro nábor, rozvoj dovedností <br>a trénink prodejců Oblast HR prošla pozoruhodnou proměnou a posunula se od administrativních úkolů ke strategickým rolím. Vliv umělé inteligence na nábor, rozvoj dovedností a trénink prodejců nesporně otevírá cestu strategické funkci HR založené na datech, která je hnací silou organizačního úspěchu. Více