
Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Jaký je potenciál umělé inteligence v prodeji shrnuje Henrik Broman, který se podělil o své poznatky v nejnovější zprávě Mercuri International „Prodej řízený umělou inteligencí“. Tento komplexní výzkum, představený na konferenci The Sales Conference & Avaus Expert Talks, analyzuje dopad umělé inteligence na produktivitu odborné práce.
Podívejte se, jak vám nástroje umělé inteligence mohou pomoci naplánovat dokonalou letní dovolenou a zjistěte, jak dovolená zlepšuje zdraví a produktivitu.
Z prodeje na dálku se stal nový standard. Více než 90 % prodejních profesionálů nyní pracuje na dálku nebo v hybridním modelu. Rozvíjející se umělá inteligence nabízí příležitosti, jak prodej na dálku zásadním způsobem vylepšit.
Vytvoření dokonalého promptu pro umělou inteligenci se může zdát obtížné. Se správným přístupem ale můžete získat vysoce kvalitní výstupy, které posílí vaše prodejní úsilí v oblasti B2B. Prochatujte se k úspěchu!
Prostředí prodeje prochází výraznou proměnou, kterou způsobuje rychlý rozvoj umělé inteligence. Pojďte se dozvědět více.
Oblast HR prošla pozoruhodnou proměnou a posunula se od administrativních úkolů ke strategickým rolím. Vliv umělé inteligence na nábor, rozvoj dovedností a trénink prodejců nesporně otevírá cestu strategické funkci HR založené na datech, která je hnací silou organizačního úspěchu.
Explore the seven compelling reasons why prompt engineering is essential for sales professionals and how it can unlock the full business potential.
Have you ever wondered how to leverage ChatGTP to craft a compelling value proposition? Read the insight to find out more.
Orientace v měnícím se prostředí nákupního chování zákazníků vyžaduje hluboké pochopení a přizpůsobení se logice nákupu a prodeje.