SOCIAL SELLING Social selling, využívání sociálních sítí při prodeji firmám, není žádným módním výstřelkem, ale v řadě oborů již běžnou realitou s Více
ŘÍZENÍ OBCHODNÍKŮ Výsledky obchodníků nevznikají náhodně, ale jsou důsledkem dobře promyšlených kroků. Jejich práce proto nemůže vycházet jen z improvizace, ale musí Více
21/05/2024 - 21/06/2024 VEDENÍ SPOLUPRACOVNÍKŮ 2.1 Probíhající technologické i společenské změny se zásadním způsobem promítají do fungování obchodních organizací – marketingu, prodeje, nákupu, servisních i podpůrných Více
05/06/2024 - 06/06/2024 KOUČOVÁNÍ OBCHODNÍKŮ Zákazníci se mění, jsou více autonomní a náročnější. Jak mají obchodníci řešit situaci, kdy to, co u jednoho zákazníka funguje skvěle, Více
05/06/2024 - 22/11/2024 MI SALES MANAGEMENT ACADEMY™ Řízení prodeje se stává stále komplexnější a náročnější disciplínou. Nejde jen o technologické změny a větší tlak ze strany konkurence Více