SOCIAL SELLING

Informace o programu

Social selling, využívání sociálních sítí při prodeji firmám, není žádným módním výstřelkem, ale v řadě oborů již běžnou realitou s rostoucím významem. Podle aktuálních průzkumů 75 % kupujících využívá při rozhodování sociální sítě. Prodejci, kteří používají sociální média, jsou schopni si domluvit podstatně více osobních nebo virtuálních schůzek a dosahují lepších výsledků.
Účastníci programu získají nástroje a náměty, jak využívat sociální sítě při získávání nových zákazníků i rozvoji spolupráce se stávajícími.

Účastníci
Profesionální obchodníci, account manažeři
Manažeři prodeje, vedoucí prodejních týmů

Obsah
Sociální sítě při prodeji – různé aspekty, formy
Kdy má pro obchodníka smysl využívat sociální sítě
Jak úspěšně využívat sociální sítě při prodeji – 4 klíčové kompetence obchodníka
Příprava plánu pro efektivní používání sociálních sítí ve vlastní situaci

Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Účast na 1denním prezenčním tréninku se stručným výklad s příklady, diskuzí, praktickými cvičeními a vlastní aplikací

 

Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Nezávazná rezervace