Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji. Více
Diagnóza prodejní situace Proč obchodníci, kteří uměli solidně prodávat a zvládali standardní fáze prodejního jednání, nejsou najednou tak úspěšní jako dříve? Je to Více
8 důvodů, proč by se měli (trvale) rozvíjet i zkušení obchodníci Na rozdíl od řady profesionálních sportovců (a to jak v individuálních tak týmových sportech), kde si starší borci blížící se Více
Internet – překážka nebo pomocník obchodníka Řada prodejců považuje internet za svého úhlavního nepřítele, který přispívá k rezistenci zákazníků. Kvůli němu se zákazník rozhoduje mezi více dodavateli, Více
Prodej 2019 – hlavní výzvy a řešení Rychlý průzkum mezi manažery firem a prodeje předních společností působících na německém trhu. Společnost Mercuri International zorganizovala v Německu průzkum zaměřený Více
Discover this new B2B lead generator already with you Search for the better lead magnet Here’s a pop quiz: You are CMO of a company looking to up the Více
6 practices guaranteed to make you a master presenter Steve wound up his presentation with a flourish. “Just that my second name isn’t Jobs” he told himself. “But otherwise Více
Koučování obchodníků – zásadní faktor úspěchu Proč tomu tak je? Převažující zaměření na krátkodobé výsledky, existují jiné priority, a proto se koučovací setkání odkládají nebo úplně Více
Neprodávejte cenu, ale hodnotu Co vede zákazníka k nákupu? Hodně lidí by řeklo cena, ale není to tak jednoduché. Stačí se podívat na řadu příkladů, Více
Prodej ve 3. miléniu Budoucnost prodejců Tato nejstarší profese se dynamicky vyvíjela v čase, aby odpovídala měnícím se požadavkům nových generací. Nyní nastal čas Více