Reputace je stále více obchodní zboží – ale jak ji posílit? Reputace představuje vztah lidí s firmami. Jak si ji ale vybudovat a udržet? Více
What does it take to deliver High Impact Presentations Can you answer these questions? When the audience hear your presentation without interrupting and without asking questions, what does that Více
Různé typy prodeje vyžadují různé způsoby řízení Tradiční prodej – jde především o transakce Obchodník, prodejce, obchodní zástupce má obratové roční a čtvrtletní (případně i pololetní a měsíční) Více
Are you managing large opportunities well enough? Can you answer these three questions? Do you know the implications on a selling organization, of shifting from selling standard Více
Od obchodní příležitosti k objednávce Proč je řízení obchodních příležitostí tak důležité Příležitosti jsou klíčovou prioritou Pro řadu firem je klíčovou cestou k růstu obratu zvýšení Více
Umím dobře poslouchat? Zkuste si pomocí 15 jednoduchých otázek zhodnotit Vaši schopnost aktivně poslouchat. Na otázky odpovídejte ANO nebo NE. Stává se Vám, Více
Jak účinně odhadnout prodejní situaci? Správný odhad nebo ještě lépe přesná diagnóza prodejní situace pomáhá prodávající straně mnohem účinnějším způsobem realizovat další prodejní kroky a Více
Sales Excellence Study 2012 The study is based on responses from 1150 interviews with sales executives in 23 countries, with 15 industries represented. Findings Více