![](https://mercuri.net/img-srv/Ycj9vz03-uf8904jNuRZbE4OcYxSCUFAAD_B3LSws2g/resizing_type:auto/width:974/height:694/gravity:sm/enlarge:1/ext:webp/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzE2LzIwMjMvMDEvc2h1dHRlcnN0b2NrXzc2MTAzNDgyMF8xLXNjYWxlZC05NzR4Njk0LmpwZw.webp)
Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Co dnes znamená sales excellence a jak ji lze dosáhnout? Seznamte se s 8 disciplínami, které ji vytváří.
V závěrečném článku na téma umělé inteligence v prodeji se podíváme na to, jak prakticky využívat umělou inteligenci v key account managementu.
Druhá část článku od Roberta Boxe, která se zabývá umělou inteligencí a jejím využitím v prodeji.
Tento článek, jehož autorem je Robert Box, se zabývá současnými a budoucími aplikacemi umělé inteligence, které jsou určeny přímo pro manažery strategických zákazníků. Využitím síly umělé inteligence mohou KAM zefektivnit své pracovní postupy, získat hlubší vhled do chování zákazníků a přijímat rozhodnutí založená na datech.
V tomto článku se podíváme na „narušitele“, kteří mění prostředí prodeje (a práce obecně) – a co skutečně znamenají pro budování týmů a efektivní prodej.
Podívejme se na tlaky, kterým personalisté čelí a na to, jak může být nové pojetí způsobu vzdělávání součástí řešení.
Podívejme se na pojem „důvěra“ – a co skutečně znamená pro budování týmu a efektivní prodej.
Prozkoumejte osvědčené postupy a různé nástroje, které umělá inteligence nabízí marketérům. Zjistěte, jak mohou B2B marketéři zvýšit efektivitu, snížit náklady a zdokonalit své marketingové strategie.
Reputace představuje vztah lidí s firmami. Jak si ji ale vybudovat a udržet?