
Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Prodávající, který spoléhá jen na osobní setkání, má proto stále menší šanci ovlivnit kupujícího v době, kdy u něj potřeba
Zákazníci mají dnes mnohem více možností, více typů řešení, více možných dodavatelů, více produktů a také více informací. A vytvářejí
Co od nového manažera prodeje očekáváte? Velmi často na naši prvotní otázku: „Koho hledáte, co od ní nebo od něj
Tipy, jak využívat při prodeji firmám LinkedIn: Tip #1: Vytvořte si profesionální profil Prezentujte se jako experti ve svém oboru.
Tradiční prodej – jde především o transakce Obchodník, prodejce, obchodní zástupce má obratové roční a čtvrtletní (případně i pololetní a měsíční)
Proč je řízení obchodních příležitostí tak důležité Příležitosti jsou klíčovou prioritou Pro řadu firem je klíčovou cestou k růstu obratu zvýšení
Zkuste si pomocí 15 jednoduchých otázek zhodnotit Vaši schopnost aktivně poslouchat. Na otázky odpovídejte ANO nebo NE. Stává se Vám,