
Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Pokud chtějí společnosti zvyšovat svou důvěryhodnost, musí v dnešní době najít „proč“ a jasný zastřešující účel pro své podnikání, který posiluje základní hodnoty. Například environmentální a sociální odpovědnost, kulturu, diverzitu, rovné podmínky a začlenění na pracovišti.
Zákazníci jsou stále lépe informováni a produkty a služby jsou pro ně stále podobnější. Nestačí již tedy pouze dodávat kvalitní výrobky a služby. Zjistěte, jak být pro zákazníky „kompetentní“.
Integrita je zásadní jak pro prodejce, tak pro jejich organizace. Přečtěte si návrhy, jak ji vybudovat.
Proč tomu tak je? Převažující zaměření na krátkodobé výsledky, existují jiné priority, a proto se koučovací setkání odkládají nebo úplně
Co vede zákazníka k nákupu? Hodně lidí by řeklo cena, ale není to tak jednoduché. Stačí se podívat na řadu příkladů,
Budoucnost prodejců Tato nejstarší profese se dynamicky vyvíjela v čase, aby odpovídala měnícím se požadavkům nových generací. Nyní nastal čas
Rozhodnutí typu: zorganizujeme pro naše obchodníky školení, pošleme ho na školení, pozveme si externího trenéra, vyškolíme ji v tom a
Hodně obchodníků a manažerů prodeje vidí význam otázek především ve zjišťování potřeb zákazníka. Při prodeji ale často nejde jen o
Pomůže mu více řízení nebo více podpory? Prakticky všechny průzkumy, analýzy, audity a „assessmenty“ poukazují na značný prostor pro zvýšení výkonnosti