Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji. Více
Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji. Více
Myslíte si, že v dobrém podnikání jde jen o zisk? Hádejte znovu… Pokud chtějí společnosti zvyšovat svou důvěryhodnost, musí v dnešní době najít "proč" a jasný zastřešující účel pro své podnikání, který posiluje základní hodnoty. Například environmentální a sociální odpovědnost, kulturu, diverzitu, rovné podmínky a začlenění na pracovišti. Více
Být „kompetentní“ dříve znamenalo být „dostatečně dobrý“. Ale ve světě byznysu to nyní znamená mnohem více. Zákazníci jsou stále lépe informováni a produkty a služby jsou pro ně stále podobnější. Nestačí již tedy pouze dodávat kvalitní výrobky a služby. Zjistěte, jak být pro zákazníky "kompetentní". Více
Dá se důvěra vyčíslit? Integrita je zásadní jak pro prodejce, tak pro jejich organizace. Přečtěte si návrhy, jak ji vybudovat. Více
Koučování obchodníků – zásadní faktor úspěchu Proč tomu tak je? Převažující zaměření na krátkodobé výsledky, existují jiné priority, a proto se koučovací setkání odkládají nebo úplně Více
Neprodávejte cenu, ale hodnotu Co vede zákazníka k nákupu? Hodně lidí by řeklo cena, ale není to tak jednoduché. Stačí se podívat na řadu příkladů, Více
Prodej ve 3. miléniu Budoucnost prodejců Tato nejstarší profese se dynamicky vyvíjela v čase, aby odpovídala měnícím se požadavkům nových generací. Nyní nastal čas Více
Rozvoj obchodníků – investice nebo vyhozené peníze Rozhodnutí typu: zorganizujeme pro naše obchodníky školení, pošleme ho na školení, pozveme si externího trenéra, vyškolíme ji v tom a Více
Potřebuje obchodník ve 21. století umět klást otázky? Hodně obchodníků a manažerů prodeje vidí význam otázek především ve zjišťování potřeb zákazníka. Při prodeji ale často nejde jen o Více