Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji. Více
Prodej ve 3. miléniu Budoucnost prodejců Tato nejstarší profese se dynamicky vyvíjela v čase, aby odpovídala měnícím se požadavkům nových generací. Nyní nastal čas Více
Rozvoj obchodníků – investice nebo vyhozené peníze Rozhodnutí typu: zorganizujeme pro naše obchodníky školení, pošleme ho na školení, pozveme si externího trenéra, vyškolíme ji v tom a Více
Potřebuje obchodník ve 21. století umět klást otázky? Hodně obchodníků a manažerů prodeje vidí význam otázek především ve zjišťování potřeb zákazníka. Při prodeji ale často nejde jen o Více
I váš prodejní tým může dosahovat ještě lepších výsledků Pomůže mu více řízení nebo více podpory? Prakticky všechny průzkumy, analýzy, audity a „assessmenty“ poukazují na značný prostor pro zvýšení výkonnosti Více
Způsoby nakupování se mění, změnit se musí i prodej Prodávající, který spoléhá jen na osobní setkání, má proto stále menší šanci ovlivnit kupujícího v době, kdy u něj potřeba Více
Jak uspět proti silné konkurenci! Zákazníci mají dnes mnohem více možností, více typů řešení, více možných dodavatelů, více produktů a také více informací. A vytvářejí Více
Jak vybrat nového manažera prodeje? Co od nového manažera prodeje očekáváte? Velmi často na naši prvotní otázku: „Koho hledáte, co od ní nebo od něj Více
3 tipy jak využívat sociální sítě při prodeji firmám Tipy, jak využívat při prodeji firmám LinkedIn: Tip #1: Vytvořte si profesionální profil Prezentujte se jako experti ve svém oboru. Více
Různé typy prodeje vyžadují různé způsoby řízení Tradiční prodej – jde především o transakce Obchodník, prodejce, obchodní zástupce má obratové roční a čtvrtletní (případně i pololetní a měsíční) Více