
Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Most people think that the biggest challenge for a Key Account Manager is the need to understand their account but is this all that is needed?
In a previous blog post, we looked at the link between well-being and productivity, making the case that a happy
Prodej patřil vždy mezi obory, které zásadně ovlivňuje a mění externí prostředí. I přesto, že v principu vychází ze sociálních kontaktů.
Vítejte do světa KAM
„KAM, SAM, GAM“ – tento svět miluje zkratky. Jakmile se ale dokážete přenést přes adjektivum „klíčový“, „strategický“ a „globální“, zjistíte,
In these uncertain times, a lot has been written concerning ‘the new normal’, specifically regarding the topic of working from
The link between training and a happy workforce.
Discover the link between training and a valued, supported, happy workforce.
Šance ovlivnit nákupní rozhodování, udržet nebo rozvinout vztah se zákazníkem, je bez přímého kontaktu minimální. Jednání po telefonu nebo „přes
„Mají zakázáno se s kýmkoli z venku setkávat… Byl ochoten vyjít ven na parkoviště, tak jsme to probrali… S online schůzkou
KOUČOVÁNÍ OBCHODNÍKŮ NA DÁLKU Oblíbená, často opakovaná věta, že „nic nenahradí osobní kontakt“ za poslední rok ztratila na síle. Všichni