![](https://mercuri.net/img-srv/lcGmSYKdnmcOG-Y91Bqg3aEtAQqkGbxOFGAP9XZghAY/resizing_type:auto/width:365/height:260/gravity:sm/enlarge:1/ext:webp/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzE2LzIwMjQvMDIvcDEyOTIzNjYtMzY1eDI2MC5qcGc.webp)
Síla umělé inteligence: tři způsoby, jak zvýšit produktivitu prodeje
Jaký je potenciál umělé inteligence v prodeji shrnuje Henrik Broman, který se podělil o své poznatky v nejnovější zprávě Mercuri International „Prodej řízený umělou inteligencí“. Tento komplexní výzkum, představený na konferenci The Sales Conference & Avaus Expert Talks, analyzuje dopad umělé inteligence na produktivitu odborné práce.