Co bude dál
Společnost Mercuri International vytvořila zprávu, která zkoumá její obrovský potenciál a to, jak se vyhnout některým etickým a praktickým problémům, které její využívání přináší.

Umělá inteligence pro marketéry
V naší kompletní zprávě o AI (prozatím v angličtině) zkoumáme konkrétní potenciál, který nástroje AI pro marketéry představují. Najdete zde vše - od tvorby obsahu přes automatizaci až po analýzu.
STÁHNOUT ZPRÁVU
Začněte s AI pro marketing
Nejste si jisti, jak s AI pro marketing začít? Máme pro vás 10 nejlepších tipů na osvědčené postupy v oblasti AI, které vás navedou správným směrem.
STÁHNOUT TIPSHEETDemystifikace umělé inteligence
Vliv umělé inteligence na marketing B2B je nepopiratelný a představuje spoustu příležitostí pro růst a inovace. Aby však firmy skutečně využily obrovský potenciál umělé inteligence, je nezbytné, aby si definovaly jasnou strategii.
Přečtěte si článek
Mercuri International Research
Vliv umělé inteligence na B2B marketing je nepopiratelný a představuje velké příležitosti pro růst a inovace. Aby však bylo možné obrovský potenciál umělé inteligence skutečně využít, je nezbytné, aby si podniky definovaly jasnou strategii.
KONTAKTUJTE NÁSMARKETING ŘÍZENÝ AI
Prozkoumali jsme různé nové nástroje a možnosti, které nástroje umělé inteligence nabízejí marketérům. Tato obsáhlá zpráva pokrývá širokou škálu oblastí, včetně tvorby obsahu, automatizace a analýzy dat, a představuje ucelený přehled dostupných nástrojů a jejich potenciálních přínosů.