AI – Vše, co potřebujete vědět

Umělá inteligence je tu již nějakou dobu, ale od spuštění služby ChatGPT v listopadu 2022 pronikla do všech koutů světa podnikání.

Co bude dál

Mercuri International vytvořila zprávu, která zkoumá její obrovský potenciál a to, jak se vyhnout některým etickým a praktickým problémům, které její využívání přináší.

ŘÍZENÍ LIDÍ S POMOCÍ UMĚLÉ INTELIGENCE

Druhá zpráva (v češtině) o umělé inteligenci se zaměřuje na její potenciál, příležitosti a rizika v oblasti lidských zdrojů - od náboru zaměstnanců až po koučování prodejců.

Stáhnout zprávu

VYUŽIJTE UMĚLOU INTELIGENCI NAPLNO

Udělejte si širší obrázek o možnostech využití umělé inteligence pro odborníky v oblasti lidských zdrojů, prodeje nebo marketingu

Stáhnout tipsheet

Řízení lidí pomocí AI: Využití umělé inteligence pro nábor, rozvoj dovedností a trénink prodejců

Oblast HR prošla pozoruhodnou proměnou a posunula se od administrativních úkolů ke strategickým rolím. Vliv umělé inteligence na nábor, rozvoj dovedností a trénink prodejců nesporně otevírá cestu strategické funkci HR založené na datech, která je hnací silou organizačního úspěchu.

Přečtěte si článek

Umělá inteligence pro marketéry

V naší kompletní zprávě o AI v češtině zkoumáme konkrétní potenciál, který nástroje AI pro marketéry představují. Najdete zde vše - od tvorby obsahu přes automatizaci až po analýzu.

STÁHNOUT ZPRÁVU

Začněte s AI pro marketing

Nejste si jisti, jak s AI pro marketing začít? Máme pro vás 10 nejlepších tipů na osvědčené postupy v oblasti AI, které vás navedou správným směrem.

STÁHNOUT TIPSHEET

Demystifikace umělé inteligence

Vliv umělé inteligence na marketing B2B je nepopiratelný a představuje spoustu příležitostí pro růst a inovace. Aby však firmy skutečně využily obrovský potenciál umělé inteligence, je nezbytné, aby si definovaly jasnou strategii.

Přečtěte si článek

Mercuri International Research

Vliv umělé inteligence na B2B marketing je nepopiratelný a představuje velké příležitosti pro růst a inovace. Aby však bylo možné obrovský potenciál umělé inteligence skutečně využít, je nezbytné, aby si podniky definovaly jasnou strategii.

KONTAKTUJTE NÁS

MARKETING ŘÍZENÝ AI

Prozkoumali jsme různé nové nástroje a možnosti, které nástroje umělé inteligence nabízejí marketérům. Tato obsáhlá zpráva pokrývá širokou škálu oblastí, včetně tvorby obsahu, automatizace a analýzy dat, a představuje ucelený přehled dostupných nástrojů a jejich potenciálních přínosů.