JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKY 3. MILÉNIA

Informace o programu

Nové prodejní techniky pro úspěšné jednání s dnešními zákazníky

Prodej firmám prochází v posledních letech zásadní transformací. Obchodníci se dostávají do nových situací, které se ani těm zkušenějším nedaří vždy úspěšně řešit. Právě jim je určen tento dvoudenní trénink zaměřený na získání nových metod a dovedností odpovídajících aktuálnímu nákupnímu chování.
Účastníci programu se naučí používat různé prodejní postupy a nové techniky – diagnóza prodejní situace, diferenciované zjišťování, 3D argumentace apod. Díky tomu podstatně zvýší úspěšnost při prodeji dnešním zákazníkům.

Účastníci
Zkušení obchodníci, kteří v minulosti absolvovali alespoň základní prodejní tréninky
a zvládají běžné prodejní techniky a postupy
Manažeři prodeje a vedoucí obchodních týmů, kteří se chtějí seznámit s novými
prodejními metodami a postupy

Obsah
Změny v nákupním chování zákazníků
Profesionální příprava na jednání s využitím nových technologií
Diagnóza prodejní situace a její využití při diferencovaném zjišťování
3D argumentace
4 typické prodejní postupy
Analýza vlastního výkonu

Forma
Individuální příprava s využitím e-modulů
Účast na intenzivním dvoudenním tréninku se stručným výkladem, praktickým nácvikem a přípravou postupu ve vlastních situacích
Další rozvoj prostřednictvím e-modulů
Realizace akčního plánu
Možnost implementační podpory

Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška na trénink

Vyberte datum

Termín Místo Konzultant/Trenér Cena Počet
Termín Od
Do
Místo Konzultant/Trenér Cena (+DPH) Počet
Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška

18 000.00

Po odeslání přihlášky vám pošleme potvrzení o zařazení do programu. Faktura bude vystavena cca 2 týdny před zahájením programu.

Nezávazná rezervace