EXCELLENCE IN CUSTOMER EXPERIENCE

Informace o programu

This program improves the ability to provide a unique customer experience – a key factor for customer satisfaction and loyalty. Following this path, the participants discover all the elements needed to achieve this, from effective communication to complaint handling.

Audience
All those who would like to improve their ability to provide an Excellent Customer Experience.

Content
Discovering excellence in customer experience
Understanding communication
The power of storytelling
Active listening
Effective questioning
Excellent customer experience in person, via telephone and email
Handling customers’ objections
Dealing with difficult situations

Form
Integrated digital learning path available for 6 months
Interactive learning resources
Downloadable documents
Certification

Řešení na míru

Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška - objednávka

Vyberte datum

Termín Místo Konzultant/Trenér Cena Počet
Termín Od
Do
Místo Konzultant/Trenér Cena (+DPH) Počet
Řešení na míru

Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška

3 500.00

Organizační informace vám zašleme po obdržení vaší přihlášky – objednávky.

Nezávazná rezervace