ASERTIVNÍ PRODEJ

Informace o programu

Úspěšné projektivní jednání s rezistentními zákazníky

Pro úspěšné a efektivní prodejní jednání jsou důležité dvě klíčové dovednosti: s využitím empatie porozumět očekáváním, postojům i potřebám zákazníka a dále schopnost zákazníka ovlivnit a přesvědčit. Většina obchodníků zvládá lépe dovednost první.
Na tréninku obchodníci zvýší svou asertivitu, přesvědčivost a sebeprosazení. Také se naučí vhodně používat asertivní prodejní postupy a zvýší tak svou úspěšnost v situacích, kdy je zákazník vůči nabídce více rezistentní.

Účastníci

  • Obchodníci, prodejci, reprezentanti
  • Account manažeři
  • Vedoucí prodejních týmů

Obsah

  • Určení prodejní situace, kdy je vhodný asertivní způsob jednání
  • Jak budovat charisma a pracovat na vlastní přesvědčivosti
  • Asertivní prodejní postup 6P
  • Upoutání pozornosti a vyvolání zájmu zákazníka
  • Srozumitelná a jednoznačná prezentace nabídky
  • Překonání vyřčených i nevyřčených námitek
  • Přesvědčení zákazníka a získání jeho souhlasu
  • Ofenzivní prodejní postup SPORT
  • Akční plán

Forma

  • Individuální příprava s využitím e-modulů
  • Účast na 2denním tréninku – stručný výklad a diskuze, praktický nácvik prodejních dovedností
  • Sebeanalýza – zjištění způsobu chování a jednání při prodeji a příprava scénářů pro asertivní prodejní situace
  • Další rozvoj prostřednictvím e-modulů
  • Realizace akčního plánu
  • Možnost implementační podpory
Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška na trénink

Vyberte datum

Termín Místo Konzultant/Trenér Cena Počet
Termín Od
Do
Místo Konzultant/Trenér Cena (+DPH) Počet
Řešení na míru

Nevyhovuje vám termín? Máte více pracovníků, kteří by chtěli absolvovat stejný program? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Přihláška

18 000.00

Po odeslání přihlášky vám pošleme potvrzení o zařazení do programu. Faktura bude vystavena cca 2 týdny před zahájením programu.

Nezávazná rezervace