KAM – JDE O OSOBNÍ PŘÍSTUP
Svět prodeje prochází rychlým evolučním vývojem, poháněným jak zásadními technologickými změnami, tak podstatnými změnami ve způsobu a místě práce. Vaši klíčoví zákazníci jsou jádrem vašeho podnikání - jak si tedy udržet osobní přístup ve světě, který stale vice používá vzdálenou komunikaci?
HODNOCENÍ KAM
DOKÁŽETE PŘI ŘÍZENÍ VZTAHŮ S KLÍČOVÝMI ZÁKAZNÍKY REAGOVAT NA ZMĚNY?
Ověřte si to v našem jednoduchém hodnocení
NA VYŠŠÍ ÚROVEŇ
Co dělá ze zákazníka “klíčového”? Co odlišuje manažera řídícího vztahy s klíčovým zákazníkem od jiných prodejních rolí? V našem článku nabízíme stručný přehled těchto rozdílů a take náměty, jak může být rozvoj určitých dovedností klíčem k úspěchu…
VíceKAM V ČÍSLECH
Stáhněte si vizuální přehled s fakty a čísly ze světa KAM. Jak dlouho trvá key account manažerovi v porovnání s běžným obchodníkem, než uzavře obchod? A stojí to čekání za to?
StáhnoutMERCURI INTERNATIONAL SE ZAMĚŘUJE NA PRAKTICKÉ POUŽÍVÁNÍ KAM
Většina firem chápe význam strukturovaného řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KAM), ale podstatné je, jak je aplikováno v praxi. Mercuri International se zaměřuje na praktické používání v reálném světě - aby vaše KAM strategie opravdu fungovala a přinášela měřitelné finanční výsledky.