KAM – JDE O OSOBNÍ PŘÍSTUP
Svět prodeje prochází rychlým evolučním vývojem, poháněným jak zásadními technologickými změnami, tak podstatnými změnami ve způsobu a místě práce. Vaši klíčoví zákazníci jsou jádrem vašeho podnikání - jak si tedy udržet osobní přístup ve světě, který stale vice používá vzdálenou komunikaci?
HODNOCENÍ KAM
DOKÁŽETE PŘI ŘÍZENÍ VZTAHŮ S KLÍČOVÝMI ZÁKAZNÍKY REAGOVAT NA ZMĚNY?
Ověřte si to v našem jednoduchém hodnocení
NA VYŠŠÍ ÚROVEŇ
Co dělá ze zákazníka “klíčového”? Co odlišuje manažera řídícího vztahy s klíčovým zákazníkem od jiných prodejních rolí? V našem článku nabízíme stručný přehled těchto rozdílů a take náměty, jak může být rozvoj určitých dovedností klíčem k úspěchu…
Více
JEN LIDSKY?
Jak zajistíte osobní přístup ve světě vzdálené komunikace? V našem e-booku podrobně zkoumáme roli, kterou musí hrát technologie při budování vztahů s klíčovými zákazníky, aniž by ztratili pocit, že si jich velmi vážíte.
STÁHNOUTKAM V ČÍSLECH
Stáhněte si vizuální přehled s fakty a čísly ze světa KAM. Jak dlouho trvá key account manažerovi v porovnání s běžným obchodníkem, než uzavře obchod? A stojí to čekání za to?
Stáhnout
KAM - 8 KROKŮ K ÚSPĚCHU
Stáhněte si našich 8 tipů, jak krok za krokem úspěšně postupovat při řízení vztahů s klíčovými zákazníky.
STÁHNOUT 8 TIPŮMERCURI INTERNATIONAL SE ZAMĚŘUJE NA PRAKTICKÉ POUŽÍVÁNÍ KAM
Většina firem chápe význam strukturovaného řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KAM), ale podstatné je, jak je aplikováno v praxi. Mercuri International se zaměřuje na praktické používání v reálném světě - aby vaše KAM strategie opravdu fungovala a přinášela měřitelné finanční výsledky.
GLOBÁLNÍ DOSAH A LOKÁLNÍ ODBORNOST
Díky globálnímu dosahu a lokálním zkušenostem má společnost Mercuri International potřebné kapacity a zkušenosti, které jí umožňují proměnit rozvoj manažerů pro klíčové zákazníky v měřitelné prodejní úspěchy.
TRVALÉ ZLEPŠOVÁNÍ
Jedinečný kontinuální rozvojový model přispívá k trvalému zlepšování a růstu. Máme znalosti, dovednosti a potřebné kapacity k tomu, abychom vám pomohli realizovat vaše prodejní strategie s prokázanou návratností.
HYBRIDNÍ UČENÍ
Používáme inovativní vysoce účinné rozvojové metody, jak prezenční, tak virtuální a digitální; vytvářené přímo pro jednotlivé key account manažery a prodejní týmy.
ZNÁME NÁROČNÉ VÝZVY KAM
“Key account manažery rozvíjejí key account manažeři” – rozumíme pohledu KAM, takže můžeme vytvořit trénink na míru odpovídající jejich současné situaci a výzvám, které řeší.
KEY ACCOUNT MANAGEMENT
Svět řízení klíčových zákazníků se neustále vyvíjí - dokážete na to reagovat? Kontaktujte nás a my vám pomůžeme zvládnout všechny náročné výzvy KAM!