Podívejte se na video o konceptu prodeje ve 3. miléniu – v anglickém jazyce.
Číst další

Být „kompetentní“ dříve znamenalo být „dostatečně dobrý“. Ale ve světě byznysu to nyní znamená mnohem více.
Zákazníci jsou stále lépe informováni a produkty a služby jsou pro ně stále podobnější. Nestačí již tedy pouze dodávat kvalitní výrobky a služby. Zjistěte, jak být pro zákazníky „kompetentní“.

Dá se důvěra vyčíslit?
Integrita je zásadní jak pro prodejce, tak pro jejich organizace. Přečtěte si návrhy, jak ji vybudovat.

Spolehlivost znamená, že vám lidé důvěřují, že splníte slib. A to je v prodeji rozhodující.
„Celkem 9 z 10 vedoucích pracovníků v oblasti obchodu říká, že spolehlivost, aneb splnění slíbeného a dokonalé dodání, je rozhodující pro udržení konkurenceschopnosti v budoucnosti.“ Zjistěte proto o spolehlivosti více.