Hledáme – poradce pro rozvoj Hledáme: Poradce pro rozvoj – profesionála, který bude prodávat tréninkové programy pro manažery a obchodníky. Budete pracovat se stávajícími klienty Více
Revoluce v prodeji: 5 klíčových dovedností pro úspěch Podniky se vyvíjí rychleji než kdykoli předtím. Mezi klíčové síly, které tuto transformaci pohánějí, patří tvrdá konkurence, měnící se chování zákazníků, zrychlené inovace, automatizace, nová technologická řešení a měnící se hodnoty. <br>Z pohledu pracovní síly to znamená, že se společnosti musí těmto změnám přizpůsobit. Více
Od školení ke změně Implementace je most mezi znalostmi a chováním, mezi nápadem a dopadem/obchodní hodnotou... Více
Segmentace zákazníků: klíč k ziskovému růstu II Segmentace ABC Matice zákaznického portfolia (potenciál vs. ziskovost) Tato matice vám pomůže analyzovat vaše zákazníky na základě jejich současné ziskovosti Více
Segmentace zákazníků: klíč k ziskovému růstu I Proč je segmentace zákazníků klíčová? Jak používat modely, jako je model ABC a matice zákaznického portfolia? Více
Letní klid a prodejní úspěch Léto je ideální doba pro načerpání nových sil, zamyšlení a přehodnocení prodejní strategie. Zjistěte, jak může zpomalení vést k vašemu lepšímu výkonu. Více
Mercuri International Group se umístila na seznamu 2025 Training Industry Top 20™ Sales Training and Enablement Companies Stockholm, únor 2025 Společnost Training Industry oznámila svůj výběr na seznam 2025 Training Industry Top 20™ Sales Training and Enablement Více
Staňte se skvělým vyjednavačem: 10 chyb, kterých se při obchodním vyjednávání vyvarovat Vyjednávání je pro každého obchodníka nezbytná dovednost. Dobře vedené vyjednávání pomáhá nejen uzavírat výhodné dohody, ale také budovat trvalé vztahy Více
Hledáme – poradce pro rozvoj Hledáme: Poradce pro rozvoj – profesionála, který bude prodávat tréninkové programy pro manažery a obchodníky. Budete pracovat se stávajícími klienty Více
Multigenerační komunikace a vedení lidí V dnešním pracovním prostředí se střetává několik generací – od tzv. Baby Boomery, přes generaci X a Y (mileniály) až Více