Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji. Více
Je prodej hodnoty „moderní“ nebo „důležitý“? Prodej založený na hodnotě se stává stěžejním přístupem v obchodním světě, zejména v prostředí stále silnější konkurence a rostoucí transparentnosti. Více
Řídit s klidem a rozhodností v digitální éře a napříč generacemi Probíhající technologické i společenské změny se zásadním způsobem promítají do fungování obchodních organizací – marketingu, prodeje, nákupu, servisních i podpůrných Více
Správně řídit lidi a procesy dnes znamená rychle implementovat změny Většina procesů ve firmách, a to nejen prodejních, prochází změnami a úpravami stále častěji. Neustále roste potřeba řídit změnu jak Více
Zlepšení virtuálního prodeje pomocí umělé inteligence: dokonalý průvodce Z prodeje na dálku se stal nový standard. Více než 90 % prodejních profesionálů nyní pracuje na dálku nebo v hybridním modelu. Rozvíjející se umělá inteligence nabízí příležitosti, jak prodej na dálku zásadním způsobem vylepšit. Více
Zvládnutí tvorby promptů (prompt engineering) B2B prodeje: Šest stavebních kamenů efektivních promptů Vytvoření dokonalého promptu pro umělou inteligenci se může zdát obtížné. Se správným přístupem ale můžete získat vysoce kvalitní výstupy, které posílí vaše prodejní úsilí v oblasti B2B. Prochatujte se k úspěchu! Více
AI v prodeji: Navigace v nové éře s pokročilou inteligencí Prostředí prodeje prochází výraznou proměnou, kterou způsobuje rychlý rozvoj umělé inteligence. Pojďte se dozvědět více. Více
Sedm důvodů, proč musí prodejní profesionálové ovládat umění tvorby promptů – a jak může ChatGPT revolučně proměnit vaši práci v prodeji Explore the seven compelling reasons why prompt engineering is essential for sales professionals and how it can unlock the full business potential. Více
Jak využít ChatGPT k vytvoření přesvědčivého návrhu hodnoty na míru: série promptů Have you ever wondered how to leverage ChatGTP to craft a compelling value proposition? Read the insight to find out more. Více
Změňte svůj B2B prodej! Prodejní strategie založené na 10 letech výzkumu Orientace v měnícím se prostředí nákupního chování zákazníků vyžaduje hluboké pochopení a přizpůsobení se logice nákupu a prodeje. Více