
Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Proč je segmentace zákazníků klíčová? Jak používat modely, jako je model ABC a matice zákaznického portfolia?
V dnešním pracovním prostředí se střetává několik generací – od tzv. Baby Boomery, přes generaci X a Y (mileniály) až
Probíhající technologické i společenské změny se zásadním způsobem promítají do fungování obchodních organizací. Úspěšné a efektivní vedení vyžaduje zvládat nové
Prodej založený na hodnotě se stává stěžejním přístupem v obchodním světě, zejména v prostředí stále silnější konkurence a rostoucí transparentnosti.
Probíhající technologické i společenské změny se zásadním způsobem promítají do fungování obchodních organizací – marketingu, prodeje, nákupu, servisních i podpůrných
Většina procesů ve firmách, a to nejen prodejních, prochází změnami a úpravami stále častěji. Neustále roste potřeba řídit změnu jak
Mercuri International Česká republika byla hlavním partnerem Juniorského mistrovství světa v orientačním běhu v Plzni. Zúčastnilo se jej 333 elitních juniorských běžců
Jaký je potenciál umělé inteligence v prodeji shrnuje Henrik Broman, který se podělil o své poznatky v nejnovější zprávě Mercuri International „Prodej řízený umělou inteligencí“. Tento komplexní výzkum, představený na konferenci The Sales Conference & Avaus Expert Talks, analyzuje dopad umělé inteligence na produktivitu odborné práce.
Podívejte se, jak vám nástroje umělé inteligence mohou pomoci naplánovat dokonalou letní dovolenou a zjistěte, jak dovolená zlepšuje zdraví a produktivitu.