
Výzkumná zpráva: 6 klíčů k získání důvěry zákazníků v oblasti B2B
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Podívejte se na 6 klíčů k budování důvěry u zákazníků a tím i zvýšení konkurenceschopnosti v B2B prodeji.
Podniky se vyvíjí rychleji než kdykoli předtím. Mezi klíčové síly, které tuto transformaci pohánějí, patří tvrdá konkurence, měnící se chování zákazníků, zrychlené inovace, automatizace, nová technologická řešení a měnící se hodnoty.
Z pohledu pracovní síly to znamená, že se společnosti musí těmto změnám přizpůsobit.
Implementace je most mezi znalostmi a chováním, mezi nápadem a dopadem/obchodní hodnotou…
Proč je segmentace zákazníků klíčová? Jak používat modely, jako je model ABC a matice zákaznického portfolia?
Stockholm, únor 2025 Společnost Training Industry oznámila svůj výběr na seznam 2025 Training Industry Top 20™ Sales Training and Enablement
Vyjednávání je pro každého obchodníka nezbytná dovednost. Dobře vedené vyjednávání pomáhá nejen uzavírat výhodné dohody, ale také budovat trvalé vztahy
Hledáme: Poradce pro rozvoj – profesionála, který bude prodávat tréninkové programy pro manažery a obchodníky. Budete pracovat se stávajícími klienty
V dnešním pracovním prostředí se střetává několik generací – od tzv. Baby Boomery, přes generaci X a Y (mileniály) až
Probíhající technologické i společenské změny se zásadním způsobem promítají do fungování obchodních organizací. Úspěšné a efektivní vedení vyžaduje zvládat nové
Prodej založený na hodnotě se stává stěžejním přístupem v obchodním světě, zejména v prostředí stále silnější konkurence a rostoucí transparentnosti.