ZÁKAZNICKÉ SLUŽBY A KOMUNIKACE

Mercuri International Business School – ZÁKAZNICKÉ SLUŽBY A KOMUNIKACE

.

KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI

Jak efektivně komunikovat v pracovním prostředí
Interaktivní program s digitální rozvojovou cestou, 2 virtuálními tréninky a implementačním virtuálním setkáním
Informace o programu + přihláška

KOMUNIKACE S OBCHODNÍMI PARTNERY

Profesionální komunikace a využití kontaktů k rozvoji spolupráce s klienty
Interaktivní program s digitální rozvojovou cestou, 1denním prezenčním tréninkem, 2 virtuálními tréninky a implementačním virtuálním setkáním
Informace o programu + přihláška

PROFESIONÁLNÍ ZÁKAZNICKÉ SLUŽBY

Poskytování služeb vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků
Interaktivní program s digitální rozvojovou cestou, 1denním prezenčním tréninkem, 1 virtuálním tréninkem a implementačním virtuálním setkáním
Informace o programu + přihláška

EXCELLENCE IN CUSTOMER EXPERIENCE

Digital path to provide the best customer experience ever
Digitální rozvojová cesta v angličtině přístupná 6 měsíců
Informace o programu + přihláška

Chcete provést analýzu rozvojových potřeb, pomoci s určením rozvojových priorit a výběrem vhodného programu?
Chcete sestavit individuální rozvojovou cestu nebo připravit trénink pro skupinu pracovníků na míru?
Chcete ještě více podpořit při implementaci získaných znalostí, dovedností, metod a nástrojů do každodenní praxe?
Chcete pomoci řešit konkrétní situace s vašimi spolupracovníky nebo zákazníky?

KONTAKTUJTE NÁS
Email: mercuri@mercuri.cz
Telefon: +420 284 688 651