Budoucnost prodeje - prodej se mění rychleji než kdy dříve
Co bychom měli dělat, když probíhá tolik rychlých změn v obchodním prostředí? Jaké technologie jsou důležité? Do čeho bychom měli investovat? Co upřednostnit a jak dělat správná rozhodnutí? Velmi snadno se můžeme cítit zahlceni a paralyzováni narůstajícím množstvím informací. Obrátili jsme se na vrcholové obchodní manažery, aby se podíleli na našem průzkumu BUDOUCNOST PRODEJE (THE FUTURE STATE OF SALES) s cílem ověřit, jaké trendy jsou nejdůležitější pro jejich budoucí obchodní úspěchy. Na průzkumu se podílelo více než 1000 manažerů, což nám umožnilo získat velmi zajímavé výsledky prezentované v této zprávě.
![](https://mercuri.net/img-srv/8nc_u6IaOUf5NZXAaHqxmq5asgHwZPIbBzAngDhVvYA/resizing_type:auto/width:300/height:300/gravity:sm/enlarge:1/ext:webp/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzE2LzIwMjEvMTAvaGVucmlrX3ZhbmhlZGVuX2dyYV8yMDIxLTMwMHgzMDAtMS5wbmc.webp)
”Budoucími vítězi budou ti, kdo porozumí, jak se těmto rychlým změnám přizpůsobit a promění je na příležitosti, které využijí. ”
![](https://mercuri.net/img-srv/VoC18fXYnpeA4Zz3GXND7V0__O1MQHXpOiEB7JqUuMg/resizing_type:auto/width:974/height:694/gravity:sm/enlarge:1/ext:webp/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzE2LzIwMjEvMTEvaXN0b2NrLTg3NjM4ODQyMl80LXNjYWxlZC1lMTYzNzA2MjA2NDMyOC05NzR4Njk0LmpwZw.webp)
NĚKOLIK KLÍČOVÝCH VÝSTUPŮ…
85 %...
… obchodních manažerů považuje orientaci na hodnotu pro zákazníky za zásadní pro budoucí úspěch
68%...
obchodních manažerů hodnotí prodej na dálku jako zásadní pro budoucí konkurenceschopnost
75 %...
… obchodních manažerů považuje inovaci produktů a služeb za zásadní pro obchodní úspěch
BUDOUCNOST PRODEJE – ZPRÁVA
Věříme, že prezentované trendy vám poskytnou inspiraci a návod k řízení vašich obchodních aktivit správným směrem. Díky chytrým rozhodnutím můžete trendy využít k akceleraci a lepším obchodním výsledkům. Současně tím zvýšíte motivaci a hrdost vašich zaměstnanců, že pracují ve firmě orientované na budoucnost.