Informace o programu
Přesvědčit druhou stranu o vlastním názoru nebo navrhovaném řešení je v dnešní době velmi důležitá dovednost. Nejtypičtější to je při prodejním rozhovoru, kdy běžná argumentace spočívající ve vyjmenování užitků a důkazů nemusí mít patřičnou sílu. Pro zvýšení účinku argumentace a ovlivnění druhé strany se využívá forma poutavého příběhu s prodejní pointou – „storytelling“. Kromě obchodníků ji mohou využít i pracovníci marketingu při přípravě prodejní argumentace pro prodejní tým, nebo manažeři při přesvědčování o klíčových změnách ve firmě.
Na programu se obchodníci a manažeři naučí používat účinnou formu argumentování, připraví si postup pro vlastní situaci a nacvičí si vhodné formulace.
Účastníci
Obchodníci, prodejci, konzultanti
Account manažeři, manažeři pro klíčové zákazníky
Manažeři a pracovníci marketingu
Vedoucí prodejních týmů a manažeři prodeje
Obsah
Význam účinného přesvědčování a efektivní argumentace
Typy argumentace podle rezistence zákazníka
3D argumentace
Storytelling – principy
Příprava a „vyprávění“ vhodných příběhů
Nácvik metody v typických prodejních situacích
Příprava na vlastní reálnou situaci
Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Účast na 1denním intenzivním tréninku se seznámením se s praktickým konceptem a nácvikem v různých situacích
Termín
29. 5. 2025
Řešení na míru
Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.
VícePřihláška - objednávka
Termín | Místo | Konzultant/Trenér | Cena | Počet |
---|---|---|---|---|
Termín
Od Do |
Místo | Konzultant/Trenér |
Cena
Kč (+DPH) |
Počet
|
Řešení na míru
Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.
Více