ŘÍZENÍ ZMĚNOVÝCH PROJEKTŮ

Informace o programu

Společnosti, které profesionálně řídí změny, jsou podle řady průzkumů dlouhodobě výrazně úspěšnější ve využívání zdrojů a tím i efektivnější při dosahování výsledků. Podstatný vliv na výsledek změnyschopnost projektových manažerů strukturovaně řídit změnové projekty a aktivní zapojení všech úrovní do změny. Účastníci programu se zdokonalí ve všech klíčových oblastech profesionálního řízení projektů v obchodních organizacích a ve spolupráci s interními a externími spolupracovníky.

Účastníci
Obchodní manažeři
Produktoví a projektoví manažeři
Marketingoví manažeři
Key account manažeři
Další pracovníci zodpovědní za realizaci změn v obchodních organizacích

Obsah
Význam řízení změn v obchodní organizaci
Projektové řízení jako nástroj pro řízení změny v obchodních organizacích
Vyvolání potřeby a zadání změnového projektu
Současné typické změny v obchodních organizacích vyvolané novými trendy v prodeji, digitalizací a chováním zákazníků
Komunikace při řízení změnových projektů
Typické chyby při řízení projektů a jejich eliminace
Příprava plánu pro realizaci změn ve vlastních firmách a týmech
Zkušenosti z jiných obchodních organizací a oponentura plánů

Forma
Individuální příprava – absolvování digitální rozvojové cesty (možnost stažení a tisku dokumentů)
Intenzivní 2denní prezenční trénink se stručným výkladem, diskusí vlastního rozpracovaného, připravovaného změnového projektu
Opční podpora formou koučování

Řešení na míru

Chtěli byste program více přizpůsobit pro jednoho nebo více pracovníků? Vytvoříme pro vás řešení na míru.

Více

Nezávazná rezervace